۰ نفر
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

عزیز ملت و عزیز خدا

سیدجمشید اوشال
 عزیز ملت و عزیز خدا

امشب داشتم تصاویر تشییع پیکر شهدای اخیر را در حرم مطهر مولا و مقتدایمان حضرت امیر المومنین علی علیه الصلوات ‌والسلام را مشاهده میکردم .

خیل جمعیت من را به یاد آیه شریفه انداخت:
وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ
وَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِکُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ إِخوانًا
وَکُنتُم عَلیٰ شَفا حُفرَةٍ مِنَ النّارِ فَأَنقَذَکُم مِنها ۗ
کَذٰلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُم آیاتِهِ لَعَلَّکُم تَهتَدونَ

یادمان هست که به واسطه طمع صدام و تحریک و پشتیبانی حکام عربستان و کویت ، ملت ایران و ملت عراق ناخواسته حدود هشت سال تمام دشمن همدیگر بودندو میلیون ها نفر درگیر جنگ شدند و همدیگر را کشتند و مجروح کردند و از همدیگر اسیر گرفتند و در این جنگ و دشمنی شهرها و روستا ها و خانه ها خراب و ویران شدند و هزاران میلیارد دلار  به دوکشور زیان وارد شد .

اما امروز و پس از گذشت سی سال و به واسطه هدفگذاری ها و هدایت و مدیریت ولایت فقیه و رهبری و در اجرای کارها و تلاش های ایثارگرانه سربازان رهبری از جمله شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی مشاهده میکنیم ملت عراق در سوگ شهادت این شهید متاثرند و میگریند ‌و در مراسم‌ تشییع پیکرش به خوبی و به زیبایی و با ابهت شرکت میکنند .

تدابیر ولایت فقیه و رهبری انقلاب عامل الفت و انس بین قلوب و وحدت و انسجام ملت ایران و ملت عراق و ملت سوریه و ملت افغانستان و سایر ملت های منطقه غرب آسیا و جهان شد که یکی از آرمان ها و آرزوهای فردی بنده نیز است .

اما در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز  و شهید ابومهدی المهندس، این دو عزیز مصداق این آیه بودند: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهیدان سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دعایشان مستحاب شد و به مراد دل و آرزوهایشان رسیدند و به جمع یاران شهیدشان پیوستند، اما ما هنوز چشم انتظار نابودی خوی استکبار و در راس آن آمریکا هستیم و در ادامه مسیر شهیدان  سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس عزیز قدم هایمان استوار تر و ادامه دهنده راه او هستیم .

شهید سردار سپهبد سلیمانی عزیز ملت بزرگ ایران بودند و در دل همه ملت جای داشتند . این محبت را خداوند به واسطه اخلاق و اخلاص او در دل مردم گذاشت تا شهید را اینگونه دوست بدارند .

این لباس شهادت را خدا بر تن شهید سلیمانی پوشاند و او را با شهادتش میهمان خود نمود . لباس شهادت بر تن حاج قاسم سلیمانی مبارک و دعا میکنیم که در راه بندگی خدا و خدمت به بندگان خدا مثل او خالص و خدمتگزار و هدفمند باشیم .

من اهداف بزرگی در ذهن دارم که اتفاقا به اهداف شهید سلیمانی بسیار نزدیک است. دعا میکنم من هم در مسیر این اهدافم ‌قرار بگیرم و آنها را محقق کنم به ملت بزرگ ایران حرکت و خدمت کنم و برای وحدت امت اسلام حرکت و خدمت کنم و خداوند از من هم راضی شود و به واسطه رضایتش لباس زیبای شهادت هم بر تن من بپوشاند و من افتخار میهمانی خدا را داشته باشم . الهی العفو .

رحمت خداوند بر روح مطهر شهدای ما و امام شهدا و صالحان و شهید قاسم سلیمانی عزیز و از خداوند متعال  میخواهیم ما را در راه رضای خودش محکم و مصمم کند . آمین.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =