بازگشت ۹۰ ارومیه به جمع مدعیان با شکست علم‌وادب

در اولین هفته دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم ۹۰ ارومیه با برد برابر علم‌وادب تبریز، ۳۵ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته نخست دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با برد نماینده ارومیه همراه بود.

در یکی از این دیدارها و در حضور نزدیک به ۴۰۰۰ تماشاگر ورزشگاه تختی ارومیه و در هوایی سرد، تیم ۹۰ با تک گل امید رضایی یک بر صفر علم‌وادب تبریز را شکست داد

عبدالصمد احمدی، امین عباسی، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، وحید نعمتی، داوود شاهواروقی، فرشاد اسدی (اکبر صفرزاده)، پیمان پورصادقی، علیرضا قاسمی، امید رضایی (سیدمحمد ابوترابی) و آرمین مصطفوی (سعید بحرکاظمی) ترکیب ۹۰ را در این مسابقه تشکیل می‌دادند.

۹۰ با این نتیجه ۳۵ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد ضمن اینکه تیم علم‌وادب با ۷ امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

منتظر باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات هستیم

وحید بیاتلو سرمربی ۹۰ در مورد این بازی گفت: با توجه به شرایط تیم و از دست دادن تمرینات نیم‌فصل، مسابقه سختی را برابر تیم حریف داشتیم و خوشحالم ۳ امتیاز حساس این دیدار را کسب کردیم.
وی اظهار کرد: فعلا پنجره نقل و انتقالات تیم بدلیل بدهی ها بسته است و منتظریم با باز شدن آن اقدام به جذب بازیکن کنیم گرچه  با یکی دو بازیکن قرارداد داخلی امضا کرده ایم.

نماینده تبریز در دسته اول باقی خواهدماند

بهاءالدین پناهی سرمربی علم‌وادب گفت: عملکرد خوبی داشتیم و عادلانه تر این بود که این مسابقه مساوی به پایان برسد.
وی افزود: با مشخص شدن وضعیت تیم و انتقال امتیاز شهرداری به علم‌وادب، اقدام به جذب چند بازیکن جدید کرده‌ایم که بدلیل شرایط خاص کشور و تعطیلی فدراسیون، کارت بازی آنها برای این بازی صادر نشد.
وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید، علم‌وادب در لیگ دسته اول باقی خواهدماند و تلاش می کنیم به رتبه‌های بالاتر برسیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =