جزیره رنگ ها، با ساحلی که به خون نشست! + تصاویر

یکی از مقاصدی که در فصل زمستان بسیار توصیه می شود سفر به نواحی جنوبی کشور است. در این زمان آب و هوای این مناطق بسیار دلپذیر بوده و پذیرای بسیاری از گردشگران است.

پیشنهاد امروز ما در بخش ایرانگردی سفر به استان هرمزگان است. پس با ما همراه باشید تا در کنار هم به این خطه‌ی افسانه‌ای و به جزیره هرمز سری بزنیم.

همیشه وقتی سخن از جزیره هرمز به میان می‌آید، یاد خاک‌های سرخ و فرشی که از خاک‌هایی با رنگهای متفاوت درست شده است، در ذهن تداعی می‌گردد، جزیره هرمز دارای 42 کیلومتر مساحت است و در 8 کیلومتری بندرعباس واقع شده است و در طول تاریخ به دلیل بازرگانی بسیار حائز اهمیت بوده است. در سال 700 هجری، هرمز مورد حمله مغولان قرار گرفت و بخش اعظمی از آن ویران شد.

در جزیر هرمز شما با تعدا کثیری از جاذبه‌های متفاوت روبرو خواهید شد، مانند: دره مجسمه ها ، الهه نمک، غار رنگین کمان، کوه برفی، ساحل فرش، ساحل سرخ، قلعه پرتغالی ها و...که هرکدام جذابیت منحصر بفرد خود را دارند. اتفاق جالب دیگری که در هرمز تجربه خواهید کرد، خوردن خاک است بدون آنکه مشکلی برای شما پیش بیاید!! خاک خوراکی هرمز را می توان در کوه خوراکی آن پیدا کرد.

در ساحل جزیره هرمز به دلیل وجود خاک هایی به رنگ قرمز آب دریا نیز قرمز شده و همراه با موج پدیده ای غیرقابل وصف را پیش چشمانتان به تصویر خواهد کشید. در ادامه، تصاویر بی‌نظیر دیگری را که شما کاربران همراه ثبت کرده‌اید، باهم تماشا می‌کنیم و در اعجاز این جزیره‌ی اسرارآمیز غرق می‌شویم. آیا شما هم احساس عجیب خاصی به هرمز دارید؟

منبع:لست سکند
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =