رستورانی پوشیده شده از ۲۵۰.۰۰۰ ستاره؛ تجربه غذا خوردن در جهانی دیگر! +تصاویر

رستوران میان ستاره‌ای (Interstellar) در مکزیکوسیتی (Mexico City) شما را دعوت می‌کند تا درحالی‌که هنوز بر روی زمین هستید، در زیر ستاره‌ها غذا بخورید. این رستوران که با الهام از ناشناخته‌های گسترده جهان و فیلم کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به همین نام ساخته‌ شده است، با ۲۵۰.۰۰۰ چراغ ال ای دی که در بالای سقف موج‌دار و در امتداد دیوارها پراکنده‌ شده، دارای دکوراسیونی شگفت‌انگیز است.

روشنایی ظریف در برابر یک پس‌زمینه سیاه تعبیه‌ شده است که از سقف تا کف را می‌پوشاند. این تضاد یک فضای جالب‌ توجه ایجاد کرده که باعث می‌شود احساس کنید در سرزمین دیگری هستید. تأثیر این فضا توسط میز و صندلی‌های آن بیشتر می‌شود، میزهایی آینه‌کاری شده که منعکس‌کننده سایبان ستاره‌دار است و این توهم را ایجاد کند که زمینه ستاره‌ها بی‌پایان است.

این رستوران توسط سه شرکت: Almazán y Arquitectos Asociados, Concepto Taller de Arquitectura, and Pin Studio طراحی و تأسیس‌ شده است. علاوه بر تمام چراغ‌ها، ورودی رستوران نیز دارای طراحی‌ جهان دیگر است. در این رستوران قفسه کتابی قرار دارد که از کف تا سقف می‌رسد و کتاب‌هایی دارد که در هوا به حالت معلق درآمده‌اند به‌گونه‌ای که انگار آن‌ها نیز در فضا شناور هستند.

رستوران میان ستاره‌ای به‌عنوان بخشی از Millesime Mexico ۲۰۱۹ طراحی‌شده است، یک جشنواره سالانه خوراک‌شناسی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد.

طراحی رستوران بین ستاره‌ای در مکزیکوسیتی این احساس را به شما می‌دهد که در زیر ستاره‌ها غذا می‌خورید.

منبع: لست سکند

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =