آغاز مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی رده های پایه کشور در سنندج

رقابت های ووشو قهرمانی جوانان کشور صبح امروز پنجشنبه سوم بهمن ماه با انجام مسابقات بخش ساندا در سالن آزادی سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مسابقات ووشو انتخابی تیم های ملی رده های پایه کشور در بخش های ساندا و تالو از صبح روز پنجشنبه سوم بهمن ماه در سالن آزادی سنندج آغاز به کار کرد.

۴۰۷ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم به نمایندگی از استان های سراسر کشور در این مسابقات شرکت دارند و به مدت پنج روز رقابت های خود را در ۹ وزن رده های نوجوانان و جوانان بخش ساندا و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تمامی فرم های بخش تالو برگزار خواهند کرد.

رقابت های بخش ساندا طی روزهای سوم و چهارم و مسابقات فرم های بخش تالو از روز پنجم تا هفتم دی ماه در دو نوبت صبح و عصر در سالن آزادی شهر سنندج برگزار خواهد شد.

تیم ووشو کردستان با ۱۸ ورزشکار در بخش ساندا و ۱۲ ورزشکار در بخش تالو در قالب دو تیم کردستان(الف) و کردستان(ب) با برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی استانی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرده است.

نفرات برتر این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و پس از برگزاری رقابت های درون اردویی و ثابت شدن در ترکیب تیم های ملی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند.

گفتنی است، سرپرستی ووشوکاران کردستانی در این رقابت ها برعهده مرتضی کرمی است و سیروان کرمی، خبات شیری و فاتح حیدریان نیز در سمت مربی این تیم را هدایت می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =