تمام مجوزهای نمایشگاهی ایام عید لغو شد/۴۲ بازار روز تعطیل شدند

مهر نوشت: ۴۲ بازار روز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایتخت تعطیل و تمام مجوزهای نمایشگاهی ایام عید لغو شده است.

حمید رضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات انجام شده به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: در وهله اول خود کنترلی در دستور کار ما قرار گرفت، به همین منظور تمام کارمندان سازمان قبل از ورود به محل کار با تب سنج تحت کنترل قرار می‌گیرند. ارائه ماسک و تجهیزات مناسب و تقلیل ۵٠ درصدی پرسنل و شیفت بندی ۵٠ درصد دوم از جمله دیگر اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: ۴۲ بازار روز در شهر تهران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایتخت تعطیل شد.

او با اشاره به ممنوعیت لمس نازل‌ها در مراکز CNG توسط رانندگان اضافه کرد: سوخت گیری در این مراکز با رعایت موازین بهداشتی تنها توسط اپراتورها انجام می‌شود. هم اکنون در نیمی از مراکز رد و بدل شدن پول ممنوع است و تنها با دستگاه عابربانک، هزینه‌ها دریافت می‌شود و در حال پیگیری هستیم تا در بقیه مراکز دستگاه‌های عابربانک مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران ادامه داد: مراکز خرید خودرو در تهران که روزانه بیشتر از پنج هزار ورودی دارند و همه اقدامات با تماس دستی انجام می‌شود، تعطیل شده است.

تحصیلی با اشاره به تعطیلی مراکز خرید و فروش پرندگان که در ارتباط نزدیک با شهروندان بودند، گفت: دو مرکز شرق و غرب هم اکنون تعطیل شده، همچنین تمام مجوزهای نمایشگاهی ایام عید لغو شده است.

او با اشاره به تعطیلی تمامی ۴٢ روز بازار در شهر تهران اضافه کرد: همینطور در دو مرکز جنت آباد و حکیمیه علاوه بر اطلاع رسانی در ورودی‌ها مواد ضد عفونی و ماسک رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده درباره حیوانات شهری گفت: در گشت زنی‌های انجام شده حدود ۶٠ الی ٧٠ سگ بلاصاحب سرفه زن از اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و شمال تهران جمع آوری شده است. این سگ‌ها در قرنطینه جدا نگهداری می‌شوند تا توسط نمایندگان وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گیرند، هم اکنون ١٠ اکیپ در دو شیفت در حال جمع آوری حیوانات شهری هستند.

تحصیلی اضافه کرد: همچنین چهار هزار پوستر و استند به منظور اطلاع رسانی در اختیار یک هزار و ۲۰۰ کیوسک مطبوعاتی و گل فروشی سطح شهر قرار گرفته است.

۲۳۵۲۳۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =