دستگیری نظافتچی قلابی که صاحبخانه را بیهوش کرد

فارس نوشت: رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از دستگیری فردی خبر داد که با تاسیس شرکت صوری خدمات نظافتی از منازل سرقت می‌کرد.

سرهنگ سرافراز احمدی گفت: آقا و خانم جوانی سه روز پیش به کلانتری مراجعه و عنوان کردند در زمینه نظافت منزل با یک شرکت خدماتی تماس گرفته و این شرکت نظافتچی خانمی را برای نظافت خانه شان فرستاده بود. 

وی ادامه داد: براساس شکایت شکات، خانم نظافتچی حدودا ۳۵ ساله برای نظافت به این خانه می رود و صاحبخانه را با آبمیوه مسموم بیهوش کرده و اموال خانه به ارزش ۷۰ میلیون تومان را به سرقت می برد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: وقتی مرد صاحبخانه به خانه می رود با همسرش که بیهوش بود مواجه می شود. 

وی ادامه داد: با توجه به گفته های شکات، این خانم به مدت ۴۸ ساعت بیهوش بوده است و  بعد از به هوش آمدن به همراه همسرش برای شکایت مراجعه می کند که با این تفاسیر تیمی از ماموران عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شده و برای پیدا کردن سارق اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده جریان داشت تا اینکه مشخص شد این شرکت صوری است و  فردی طی تماس با مالباختگان مدعی می شود که مغازه دار است و یک نفر یک دستگاه موبایل را برای فروش آورده  و وی مشکوک شده و با یکی از شماره تلفن ها تماس گرفته است.

رئیس کلانتری۱۳۳ شهرزیبا اظهار داشت: با مراجعه شاکی به کلانتری، هماهنگی با مقام قضایی صورت گرفت و هنگام مراجعه سارق به خریدار موبایل برای گرفتن مابقی وجه فروش گوشی دستگیر شد. 

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری صراحتا به جرم خود اعتراف کرد، گفت: متهم در بازجویی اعلام کرد که به همراه همسر ۳۵ ساله اش تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته و  بعد از تماس شکات با شرکت همسرش را برای نظافت به خانه آنها اعزام کرده است.

متهمان با شیوه بیهوش کردن صاحبخانه ها از آنها سرقت می کردند و تلاش ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم زن پرونده نیز جریان دارد.

سرهنگ احمدی به شهروندانی که قصد خانه تکانی در ایام باقیمانده تا نوروز را دارند توصیه کود: برای بکار گیری نیروی خدماتی حتما به دفاتر خدماتی مجاز مراجعه کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =