وقتی یک خبرنگار ورزشی علیه همه رسانه‌های ورزشی می‌شود!

اخیرا روابط عمومی فدراسیون فوتبال مانع از حضور دو مسئول فدراسیون در دو برنامه تلویزیونی شد. جالب اینجاست او پیش از حضور در فدراسیون سردبیر یکی از سایت‌های ورزشی بود که تاکید داشت باید تمام مسئولان به آنها و مردم پاسخگو باشند! 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حیدر بهاروند رئیس موقت فدراسیون فوتبال تمام ارکان این فدراسیون را ممنوع المصاحبه کرد. او به تمام مسئولان فدراسیون و همینطور سازمان لیگ گفت دیگر حق مصاحبه ندارند. این در حالی است که به ویژه در چنین روزهایی مسایلی پیش می‌آید که مردم درباره‌اش توضیحات می‌خواهند و رسانه‌ها هم باید با مسئولان درباره آنها صحبت کنند. بهاروند تصمیم نداشت چنین اقدامی کند اما با مشاور امیر مهدی علوی سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون چنین تصمیمی گرفت. اخیرا علوی مانع از حضور دو مسئول فدراسیون در دو برنامه تلویزیونی شد. جالب اینجاست او پیش از حضور در فدراسیون سردبیر یکی از سایت‌های ورزشی بود که تاکید داشت باید تمام مسئولان به آنها و مردم پاسخگو باشند! 
از جمله اقدامات علوی در این مدت می‌توان به مصاحبه های رنگارنگ در وصف جوانمردی مارک ویلموتس به خاطر نگرفتن پولش، دور کردن رسانه‌ها از تیم‌ملی، اجازه ندادن به خبرنگاران برای حضور در دو متری ویلموتس و ممنوع المصاحبه کردن اسکوچیچ اشاره کرد.

در اوایل آبان ماه امسال که مارک ویلموتس قراردادش را با ایران به صورت یکطرفه فسخ کرد، علوی در چند مصاحبه اعلام کرد او اینقدر جوانمرد است که حرف از پول نمی‌زند اما کمی بعد مشخص شد در همان روزها که او چنین چیزهایی می گفت، مربی بلژیکی نه تنها دو میلیون یورو از ایران گرفت بلکه در نامه‌ای به فیفا خواستار غرامت 6 میلیون یورویی از فدراسیون شد؛ غرامتی که می‌تواند تا سال‌های سال فوتبال ایران را فلج کند. بعدها که از علوی سوال شد چرا برخلاف واقعیت از ویلموتس تعریف می کرد گفت: «تعریف از سرمربی تیم ملی و حمایت از تمام ارکان تیم ملی وظیفه ذاتی فدراسیون است و ضرورتی نداشته در آن مقطع این موارد اطلاع رسانی شود!» مواردی که البته باعث شد تا خیلی ها نسبت به فدراسیون فوتبال بی اعتماد شوند و حرف‌های مسئولانش را باور نکنند!

252 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =