مشکل برق واحدهای تولیدی شهرک شکوهیه قم برطرف می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق با سازمان مدیریت امضاشده مقرر شد در دو مرحله کوتاه مدت و میان مدت مشکل برق واحدهای تولیدی شهرک شکوهیه برطرف شود.

به گزارش خبرآنلاین از قم، محمود سیجانی امروز در نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالن جلسات کرامت استانداری،اظهار داشت: طبق مصوبه دولت احداث واحدهای صنعتی در داخل شهر ممنوع است مگر اینکه استثنائاتی در این زمینه وجود داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های استان پرداختن به زیرساخت‌های آب، برق،گاز و همچنین زمین در شهرک‌های صنعتی است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی از واگذاری زمین در شهرک شهاب به بنکداران خبر داد و گفت: البته پیش از این هم اراضی به بنکداران در این شهرک واگذارشده که باید این اراضی تعیین تکلیف شوند.

سیجانی افزود: به دنبال افزودن زون آی تی در شهرک شهاب هستیم که باید با مصوبه شورای برنامه‌ریزی واگذاری زمین به زون آی تی در این شهرک تعیین تکلیف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم توسعه شهرک شکوهیه  را مورد تاکید قرار داد و ابراز کرد: زمین‌هایی که در اختیار ستاد اجرایی امام(ره) هست را باید شرکت شهرک‌ها گرفته و مطالعات لازم را انجام دهد و به شهرک شکوهیه اضافه کند تا برای تقاضاهایی که در شهرک هست آماده‌سازی انجام شود.

وی با بیان حل مشکل تلاقی بخشی از شهرک کفش و دمپایی با کمربندی جدید شهید سلیمانی عنوان کرد: مصوب شد برای توسعه شهرک کفش و دمپایی از زمین‌های دیگر استفاده کنیم.

سیجانی با اشاره به ایجاد زون تخصصی تولید کفش و دمپایی  در جنب شهرک شکوهیه مطرح کرد: ۵۰ درصد از این زون آماده‌شده و مابقی نیز در صورت داشتن متقاضی از زمین‌های الحاقی به این واحدها اختصاص می‌یابد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه شهرک شکوهیه یکی از شهرک‌های پر تقاضا است، تاکید کرد: واحدهای موجود برای توسعه و واحدهای در دست احداث کمبود برق‌دارند، بنابراین براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق با سازمان مدیریت امضاشده مقرر شد در دو مرحله کوتاه مدت و میان مدت به قدر سهمی که مشخص‌شده مشکل برق واحدهای تولیدی شهرک برطرف شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =