۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
اتهام وزیر خارجه بحرین به ایران

العالم خبر داد:«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین، شامگاه دوشنبه، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «برایان هوک» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، مدعی شد که ایران در امور کشورهای منطقه دخالت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «اسکای نیوز»، وزیرخارجه بحرین در این کنفرانس ادعا کرد: «دستگاه‌های امنیتی بحرین توانستند بسیاری از طرح‌های تروریستی ایران را خنثی کنند».

از سویی دیگر، برایان هوک نیز در این کنفرانس مدعی شد: «ایران همچنان به تلاش‌های خود در زمینه تغذیه خشونت و تروریسم ادامه می‌دهد».

این درحالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره ادعاهای مقام‌های کشورهای غربی و آمریکایی درباره حمایت از تروریسم را رد کرده است.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شوند که دولت‌های عراق و سوریه بارها نقش ایران در مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه را مورد تمجید قرار داده‌اند.

از سوی دیگر، گزارش‌های منتشر شده حاکی است آمریکا و متحدانش در منطقه از زمان آغاز ناآرامی‌ها در سوریه اصلی‌ترین حامیان شبه‌نظامیان افراطی و برخی از گروه‌های تروریستی فعال در این کشور بوده‌اند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارن IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 0
    اگر از هر کسی و هر خائنی بگذریم از این بحرینی های نباید بگذریم..
    • بی نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      انشالله روزی فرا خواهد رسید که بحرین زمانی جزء ایران بود به خاک ایران ملحق شود
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    مگسی کجا تواند که بیافکند عقابی حالا بحرین که جزئی از خاک ما بود برای ما هم کسی شده .......ای خدا اینو دیگه کجای دلمون بزاریم
  • یک جانباز US ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    میداند اگر بد گویی ایران را نکند پست او را به فرد دیگری میدهند سئوالی داشتم اگر ایران بخواهد در امور داخلی بحرین دخالت کند با کدام نیروی امنیتی میخواهید روبروی ایران بایستید حرفی بزن که کمی به حقیقت نزدیک باشد
  • ناشناس IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    کدام دستگاه های امنیتی را با آب و تاب به رخ میکشید، کل نیروهای مسلح شما اعم از ارتش و شهربانی به صد هزار نفر نمی رسد