هجوم معترضان خشمگین مقابل اقامتگاه نتانیاهو

خبرگزاری صدا و سیما نوشت:معترضان که در برابر اقامتگاه به شدت محافظت شده بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کرده بودند، کناره گیری وی را خواستار شدند.

به گزارش تلویزیون اینترنتی راپتلی، معترضان با حضور در مقابل اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سیاست‌های ناکارآمد و فساد وی اعتراض کردند و کناره گیری نتانیاهو از مقامش را خواستار شدند.

معترضان که در برابر اقامتگاه به شدت محافظت شده نخست وزیری حرکت و در برابر آن تجمع کرده بودند، با کوبیدن طبل و سر دادن شعارهایی، اعتراض خود را به سیاست‌های نتانیاهو اعلام کردند و کناره گیری وی را خواهان شدند.

تجمع اعتراضی این افراد در حالی شکل می‌گیرد که برخی از معترضان چادر و کیسه خواب نیز با خود آورده اند و قصد دارند با برپا کردن چادر و ایجاد اردوگاهی کوچک، همچنان تا زمان رسیدن به هدف خود در برابر اقامتگاه بمانند.

یکی از معترضان گفته است: علت حضور ما این است که نمی‌توانیم این وضعیت را بپذیریم که نخست وزیر به چندین جرم متهم است و باید وی را از مقام خود پایین بکشیم. ما در همین جا تجمع می‌کنیم، همین کنار می‌خوابیم و توده وار خواهیم آمد.

یکی دیگر از معترضان نیز می‌گوید از زمان شروع همه گیری کرونا در اسرائیل، نتانیاهو تلاش کرده است که دولت را به شکلی دیکتاتوری اداره کند و در این میان طرح‌های غیرقانونی بسیاری را تصویب کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =