خبرنیوز نوشت:احمد صادقی قهرودی کار آفرین و تولید کننده کشور با حضور در برنامه در انتهای الوند شبکه دوم سیما درباره موفقیت های خود سخن گفت.

در ادامه مهم ترین بخش گفت و گوی این کارآفرین کشور را می خوانید.

♦سال 1353 در شهر تهران یک واحد کوچک تولید پوشاک راه اندازی کردم. پس از آن در سال 1359  به پشنهاد دوستان با همدیگر به روستای قهرودی رفتیم و یک کارگاه کوچک با 35 کارگر تولید و سال 1360 کار را افتتاح کردیم.

♦این کارگاه که محل آن از 14 نفر خریداری شده بود هیچ امکانات رفاهی از برق، آب  و گاز نداشت اما در کنار همه سختی ها و با کمک روستاییان کار تولید پوشاک را شروع کردیم.

♦همان سال جنگ شروع شد و در این کارگاه شروع به تولید لباس برای رزمندگان کردیم. درهمان سال تعداد کارگران به 300 نفر رسید.

♦همه کارکنان این کارگاه جوانان قهرودی بودند. در حال حاضر این کارگاه کوچک به یک کارخانه بزرگ تولید پوشاک تبدیل شده است.

از این کارخانه؛ لباس نوزاد برای خلیج فارس، لباس گرمکن برای روسیه و لباس گرم برای اروپا ارسال می شود. از سال 1370 تا 1386، 30 میلیون دلار صادرات در این کارخانه انجام شده است.

♦اصلی ترین راه موفقیت در این کارخانه تولید لباس با کیفیت و با سلیقه مردم متناسب با فرهنگ جامعه است، مردم با وجود اینکه قدرت خرید کمی دارند اما به دنبال پوشاک با کیفیت جنسی هستند.

♦همه پوشاک های تولید شده در این کارخانه ایرانی با کد رهیگیری ایرانی است.

♦به همه طراحان و مدیران فروش تاکید داریم که با مصرف کننده در ارتباط باشند تا بتوانیم پوشاک با خواسته و سلیقه مردم تولید کنیم.

♦اگر دولت سرمایه گذاران را حمایت کند، و در روستا ها اشتغال زدایی شود نیاز نیست جوانان برای یافتن شغل به شهر های بزرگ مهاجرت کنند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =