اجرای طرح ذبح ٥٠ قربانی توسط کانون‌های مساجد با مشارکت برنامه سمت خدا در استان چهارمحال و بختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح «از قربان تا غدیر» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: طرح ذبح ۵۰ قربانی در دهه امامت و ولایت با همکاری خیرین و مشارکت برنامه سمت خدا به ارزش ریالی یک میلیارد ریال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در راستای طرح «از قربان تا غدیر» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این طرح که به مناسبت دهه امامت و ولایت صورت می‌گیرد ۵۰ ذبح قربانی با مشارکت برنامه سمت خدا در کانون‌های فرهنگی هنری اجرا می‌شود.
وی ابراز کرد: طرح ذبح ۵۰ قربانی در دهه امامت و ولایت با همکاری خیرین و مشارکت برنامه سمت خدا به ارزش ریالی یک میلیارد ریال اجرا می‌شود که ۵۰ درصد مبلغ این طرح توسط کانون‌های فرهنگی هنری مجری و ۵۰ درصد نیز توسط برنامه سمت خدا تأمین می‌شود.
 مظاهری با اشاره به اینکه تاکنون سه مرحله از اجرای طرح نذر قربانی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده است افزود: مرحله چهارم طرح نذر قربانی در دهه امامت و ولایت در ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می‌شود.
 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقدام ستاد در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا و همچنین اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت انجام می‌شود.   
وی اذعان داشت: توزیع گوشت‌های قربانی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در ۵۰ نقطه استان در شهرها و روستاها بین خانواده نیازمندانی که با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکلات معیشتی پیدا کرده‌اند، انجام می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =