آبادانی‌های موجود در کشور به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است 

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت :آبادانی‌های موجود در کشور به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است و انقلاب اسلامی پرچم ظلم و ستم استکبار را پایین کشیده است و استکبار جهانی به برکت این نظام به خاک ذلت نشسته است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز شنبه  به مناسبت عید سعید غدیر خم در دومین مرحله رزمایش کمک مومنامه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد   افزود :انقلاب اسلامی با الگوگیری از واقعه غدیر و در امتداد غدیر شکل گرفته است.

به گفته وی: آبادانی‌های موجود در کشور به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است و انقلاب اسلامی پرچم ظلم و ستم استکبار را پایین کشیده است و استکبار جهانی به برکت این نظام به خاک ذلت نشسته است.
وی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به برکت واقعه غدیر و حقیقت غدیر رخ داد، گفت: تداوم نظام اسلامی امروز به دست ولایت فقیه و یک انسان وارسته،  فهیم، حکیم است، که خود را وقف نظام کرده‌اند.
نکونام اظهار داشت: امام خمینی(ره) در مکتب غدیر رشد کردند و پرچم اسلام را در جهان بلند کردند تا ادامه دهنده مسیر غدیر باشند.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه عید غدیر خم بزرگترین عید در میان مسلمانان است، گفت: همه جهان توفیق دارند که از این روز بهره‌مند شوند و با بهره‌گیری از حقیقت این عید، به زندگی خود جایگاه و ارزش دهند.
وی با اشاره به رزمایش مواسات و همدلی در این ایام شیوع کرونا که با همکاری مردم و مسوولان و خیران انجام شد،  گفت: این کار ارزشمند در راستای هدف نورانی غدیر است که به فرماش مقام معظم رهبری به عنوان نهضت همدلی، تعاون و احسان نامگذاری شده است.
وی بر تداوم این کمک‌های مومنانه تا پایان ایام کرونا تاکید کرد و گفت: مردم کمک‌های و نیت‌های خیرخواهانه خود در ایام محرم و صفر را نیز در قالب این رزمایش به نیازمندان کمک کنند.
گفتنی است ،ویروس کرونا که منجر به بیماری" کووید ۱۹ " شد ، در بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =