کاربران خبرآنلاین: اگر وزیر صمت بودیم، سفره مردم را در اولویت قرار می‌دادیم

کاربران خبرآنلاین دیدگاه خود را درباره اولویت کاری وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس‌جمهوری، حسین مدرس‌خیابانی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرده است. در یک سال باقی‌مانده از عمر دولت روحانی به دلیل وجود تحریم‌ها و شیوع کرونا مسوولیت سنگینی متوجه وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

کاربران خبرآنلاین در این خصوص در نظرسنجی‌ای که تحت عنوان «اگر شما وزیر صنعت، معدن و تجارت بودید، چه اولویت کاری را برای خود تعیین می‌کردید.» منتشر کرد، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی در بخش صنعت.»

کاربر دیگری مطرح کرد: «بها دادن به جوانان.»

کاربری عنوان کرد: «دستور می‌دادم تولیدکننده خدمات پس از فروش مناسب بده.»

یکی از کاربران خبرآنلاین تصریح کرد: «اعلام ممنوعیت تولید خودروهای غیراستاندارد.»

کاربری متذکر شد: «حمایت از تولید و صادرات از طریق ارائه تسهیلات با سود کم و تسهیل صادرات کالا و کمک به تجهیز و بروزرسانی خطوط تولید، جلوگیری از واردات غیرضروری، جلوگیری از صادرات موادخام معدنی، تخصص‌گرایی و مبارزه جدی با فساد و رانت‌خواری زیر مجموعه‌ها و مبارزه قاچاق کالا.»

یکی از کاربران خبرآنلاین تاکید کرد: «اگر وزیر صمت بودم، همه مدیران را جهادی و بسیجی انتخاب می‌کردم.»

کاربری در ادامه نوشت: «به هر قیمتی مقابل قاچاق می‌ایستادم.»

«ایمان» کاربر خبرآنلاین عنوان کرد: «ابتدا به ساکن در رسانه با مردم به صورت شفاف صحبت می‌کردم و گزارشی از وضع روز در بخش صنعت می‌گفتم و قول اجرایی هر چند کوتاه‌مدت می‌دادم که اعتماد مردم بازگردد؛ ولو رییس هیات دولت و سایرین با آن مخالف باشند. اجرایی شدن خدمات پس از فروش محصولات! عدم خام‌فروشی! اجبار خودروسازی‌ها به نوآوری! همکاری بیشتر با دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها! حضور در بین کارآفرینان و صاحبان صنایع!»

کابری تصریح کرد: «وزیر صمت به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد. سریعا موضوع هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی در سیاست‌گذاری را به اطلاع رییس‌جمهور می‌رساندم تا تصمیم عاجل اتخاذ شود.»

کاربر دیگری تاکید کرد: «سفره مردم را اولویت می‌دادم.»

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =