دیدار اعضای شورای اداری ،استاندار به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد

 اعضای شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و در صدر آن ها حسین کلانتری استاندار به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد؛
آیت الله سید نصیر حسینی در این دیدار ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت: خداوند فرمود نعمت های ما را بیان کنید امروز هر خدمتی که شکل بگیرد نعمت خداست و به برکت نظام جمهوری اسلامی است ما شاهد شکوفایی زیادی در عرصه های مختلف در استان و کشور هستیم.

وی افزود: امروز به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست گذشته خود را نباید فراموش کنیم در همین استان و در کشور برخی از ما گذشته را دیدیم و سختی های آن دوران را چشیدیم گاز و جاده هیچی نبود، اینها شاخص های جهانی است، در حوزه های مختلف شاخص های ما باید رشد پیدا کنند.

آیت الله حسینی بیان کرد: بارها گفته ایم اگر مسولان ما در مقیاس کلان خوب عمل نمی کردند ما موفق نمی شدیم البته شاید کم کاری هایی هم انجام شده است.

وی افزود: در جریان تسلیحاتی ایران، آمریکا منزوی شد ایران و آمریکا در مقابل هم قرار گرفتند و ایران عین الاسد را زد هواپیمای آمریکا را زد اما جرات مقابله را نداشت.

حسینی ادامه داد: در استان ما نیز برکات زیادی است این وضعیت برای نظام افتخار آفرین است آرمان های ما جهانی است و باید زحمت بکشیم رسالت ما جهانی است و باید جهانی فکر کنیم در آینده هم جهان با سیاست های معنوی ایران اداره خواهد شد.

وی افزود: کارهای ارزشمندی انجام گرفته است گرچه طبیعت دشمن ناامید کردن مردم است گاهی آدم های بی انصافی نیز وجود  دارد دشمن هم تلاش می‌کند با جنگ روانی و رسانه ای  مردم را به نظام جمهوری اسلامی ناامید کند.

امام جمعه یاسوج گفت: رسانه های معاند اگر اشکال کوچکی باشد صد بار در روز ان را بیان میکنند ما هم باید در مقابل این رسانه های معاند وقتی کاری انجام می شود  به جای صد حداقل ده بار بگوئیم.

وی ادامه داد: هر مسئولی باید یک رسانه قوی و دلسوز برای جمهوری اسلامی باشد مسئولان تلاش می کنند مدیریت کرونا در کشور واقعا افتخار آمیز بود.

آیت الله حسینی ادامه داد: امید داشتن یک نکته مهم است امید به آینده مهم است یک کشور اگر ناامید شد از بین می رود حتی اگر امکانات بسیار زیادی داشته باشد، زندگی با امید و با نشاط است، گاهی می بینیم خدماتی هست امکانات هست اما گاهی ناامیدی هایی دیده می شود ما امروز رشد های قابل توجهی داشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان تاکید کرد: کارمندان ادارات باید خدمات را بیان کنند گاهی می بینیم غیرت وطنی در برخی ها مرده است گاهی فرزند تان هزار مشکل دارد و یک نکته مثبت دارد آن را بزرگ می‌کنید، باید تلاش کنیم پیشرفت ها و خدمات باید رساته ای شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =