مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تمدید شد 

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید حسین نژادحسینی ضمن اعلام این خبر افزود: انتظار می‌رود با توجه به فرصت زمانی زیادی که شاعران دارند به مدد و عنایت امام رئوف، امام رضا «علیه‌السلام» استقبال خوبی از جشنواره به عمل آید.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرکرد، تقاطع فارابی و کاشانی، مجتمع فرهنگی هنری غدیر ارسال نمایند.
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه ارسال آثار به شماره واتساپ، ایتا و سروش ۰۹۱۳۱۸۴۱۵۵۴ و پست الکترونیک chb@farhang.gov.ir و ارسال اثر به آدرس الکترونیک portal.shamstoos.ir  و chb.shamstoos.ir را از دیگر راه‌های ارسال اثر به جشنواره عنوان کرد.
مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی http://chb.shamstoos.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۴۸۹۰ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =