۲ نفر
۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
به داد برسید؛دارند خودشان را کاندیدا می‌کنند!

قصه خیلی ساده است.در بلبشوی به وجود آمده برای پرسپولیس و استقلال خیلی‌ها دارند خودشان را برای مدیرعاملی این دو تیم کاندیدا می‌کنند.

یک طرف پرسپولیسی ها و یک طرف استقلالی ها.شیوه بازی ساده است و روشن.در کانال های هواداری خودشان را گزینه می کنند و  روی موج چنان سوار می شوند که انگار هواداران فراموش کرده اند دورانی را که این دوستان در پرسپولیس و استقلال مدیریت کرده اند!

پس از استعفای رسول پناه از مدیرعاملی پرسپولیس یک سری افراد که باید گفت برای پست روابط عمومی باشگاه هم کوچک هستند دارند حسابی می تازانند! هر کانال هواداری را که باز کنی اسم و عکس شان هست و البته نقل قول های مستقیم شان.جالب اینجاست که یکی شان گفته بود:«چرا که نه،افتخار می کنم مدیرعامل پرسپولیس شوم.»ساده و بدون تعارف؛آخر چرا تو باید مدیرعامل پرسپولیس شوی؟با کدام سابقه و با کدام پشتوانه؟ دوستی داشتم که می گفت یک بار پستی بزرگ و عجیب به او در یک شرکت مشهور پیشنهاد شد.می گفت سابقه ام زیاد بود و تجربه هم داشتم اما خودم را در حد و اندازه آن پست نمی دیدم؛قبول نکردم و اتفاقا نفری که بعد از من آمد چقدر هم موفق شد.

دوست عزیز،برادر،رفیق؛چرا تا این اندازه ولع دارید و کانال های هواداری را تحریک می کنید تا از شما بنویسند؟در استقلال هم همین رویه است.از امروز صبح یک نفر به شدت مورد حمایت کانال های هواداری قرار گرفته و  به عقیده آنها بهترین گزینه برای مدیرعاملی استقلال است! این خیانت است.خیانت به دو تیم بزرگ که نیاز به آرامش دارند تا مثل همیشه در فوتبال ایران آقایی کنند.مطرح شدن نام افرادی که خودشان،خودشان را کاندیدا می کنند آدم را مجبور می کند تا به سمت همان دندانپزشک ها و هتل‌دارها پناه ببرد؛تا این اندازه تباه!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =