نظارت بر توزیع گاز مایع در قزوین تشدید می‌شود

معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین گفت: به دلیل قرار داشتن در فصل سرما و مشکل در گازرسانی به مناطق صعب العبور، بازرسی از شرکت‌ها و عاملان توزیع در دستور کار بازرسان سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی اکبر کبیری، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تاکید بر تشدید بازرسی بر عاملان توزیع گاز مایع در قزوین، گفت: با توجه به اخبار و گزارش‌های دریافتی مبنی بر کمبود گاز مایع در سطح استان و نظر به قرار داشتن در فصل سرما و به تبع مشکل در گازرسانی به مناطق صعب العبور، بازرسی از شرکت‌ها و عاملان توزیع در دستور کار بازرسان سازمان قرار گرفته است.
کبیری افزود: در همین راستا برای شرکت پرسی ایران گاز مستند به نرخ مصوب ابلاغی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان، پرونده تخلفاتی گرانفروشی بالغ بر یک میلیارد ریال تنظیم و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
او افزود: نرخ مصوب فروش شرکت به عاملان توزیع برای سیلندر گاز ۱۱کیلویی هفت هزار و ۱۶۰تومان و نرخ فروش عاملان توزیع به مصرف کننده نهایی برای هر سیلندر گاز ۱۱کیلویی ۹هزار و ۷۰۰تومان تعیین و اعلام شده است.
این مقام مسئول گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات در خصوص گاز مایع شامل گرانفروشی، کم فروشی و عرضه نکردن را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =