۲ نفر
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
حمایت یک پرسپولیسی از محمود فکری

ورزش سه نوشت: با اینکه دیدار پیکان با استقلال به پایان رسیده است و این دو تیم امروز دیدارهای هفته پنجم خود را برگزار خواهند کرد مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان هم چنان از همتای خود در تیم استقلال حمایت می کند. 

ورزش سه نوشت:  مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال گفته بود:« در ابتدای فصل اتفاقاتی رخ داده که حتی محمود فکری دوست خوب من محروم شده است.من «محمود» را می شناسم. فکری با من همکلاس در کلاس های مربیگری بوده است.او اصلا آدمی نیست که از این مدل حرفها  و الفاظ بزند ولی حتما اتفاقاتی در بازی افتاده که به نقطه جوش رسیده است. امیدوارم اگر امکان دارد محرومیت فکری را برای بازی با ما ببخشند.»

حمایت مهدی تارتار از محمود فکری به همین جا ختم نشد. او دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل گهر که اصلا ارتباطی با تیم استقلال نداشت؛ گفت: «به نظرم محمود فکری تا الان با استقلال امتیازهای خوبی به دست آورده است نسبت به فصول گذشته. او جز مربیانی است که در استقلال تا اینجای فصل امتیازهای خوبی جذب کرده  و از همه بیشتر امتیاز گرفته است و هواداران باید صبورتر باشند و اگر فرصت کافی به او بدهند. فکری جوانی اش را برای آن تیم گذاشته است.»

پیکان امروز در هفته پنجم بازی ها دیدار با گل گهر را تجربه خواهد کرد؛ هم چنین استقلال باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرستو IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    خیلی ها جوانیشون را برای استقلال گذاشتن دلیل نمیشه سرمربی خوبی باشن.. همین تفکرات تیممون را داره نابود میکنه