سردیس شهید سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان رونمایی می ‌شود

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از رونمایی از سردیس شهید سلیمانی همزمان با سالگرد شهادت این شهید در ورزشگاه نقش جهان و قبل از مسابقه سپاهان و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از اصفهان: سردار مجتبی فدا پیش ازظهر چهارشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: کرونا اجرای برنامه‌های حضوری را تحت تاثیر قرار داد و سعی داریم بخشی از برنامه‌ها را به صورت مجازی و بخش دیگری را به صورت حضوری و با حداقل جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

وی از رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در ورزشگاه نقش‌جهان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سالگرد شهادت این سردار شهید و قبل از بازی سپاهان و پرسپولیس انجام می‌شود.

اجرای برنامه نذر خون به نیت شهید سلیمانی

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان آزادی ۱۱۰ زندانی و اجرای برنامه نذر خون به نیت شهید سلیمانی را از دیگر اقدامات در نظر گرفته برای این ایام اعلام کرد و گفت:برگزاری مراسم یابود این شهید بزرگوار در سالن شهدای ارتش با همکاری ارتش و مراسم سالگرد این شهید در گلستان شهدای اصفهان از دیگر اقدامات در دستور کار است.

اجرای رژه موتورسواران از نقاط مختلف شهر به سمت گلستان شهدا

وی اجرای رژه موتورسواران از نقاط مختلف شهر به سمت گلستان شهدا و برگزاری مسابقه «بصیرت خوانی حاج قاسم سلیمانی» در این ایام را از دیگر اقدامات در دستور کار برای بزرگداشت سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد و افزود: آئین گلباران گلزار شهدا نیز از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای این ایام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =