۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹

«هیچ هیچ هیچانه» عنوان اشعار کوتاه و ریتمیک شاعران پیشکسوت ادبیات کودک و شامل 52 شعر است که بیشتر جنبه‌ای شاد و ریتمیک دارند.

به گزارش خبرآنلاین، «هیچ هیچ هیچانه» عنوان اشعار کوتاه و ریتمیک شاعران پیشکسوت ادبیات کودک از جمله مصطفی رحماندوست، اسدالله شعبانی، جعفر ابراهیمی (شاهد)، شکوه قاسم نیا، افسانه شعبان نژاد، بیوک ملکی و بابک نیک طلب است که به تازگی از سوی نشر افق راهی بازار کتاب شده است.
جعفر ابراهیمی یکی از شاعران این مجموعه در این باره این کتاب به خبرآنلاین گفت: این دفتر شامل 52 شعر است که بیشتر جنبه ای شاد و ریتمیک دارند و حدود 13 تصویرگر کار تصویرگری آن را برعهده داشتند.

وی افزود: کتاب به صورت تمام رنگی ویژه گروه سنی خردسال و به صورتی متل گونه و ریتم دار سروده شده است اشعاری که اگرچه دارای معنی خاصی نیستند اما نوعی شادابی و لذت را برای مخاطب خود به ارمغان می آورد.

به گفته جعفری؛ هر هفت شاعری که اشعار آنها جزو 52 شعر انتخابی این کتاب است به صورتی هماهنگ متل های قدیمی را در قالبی ریتمیک به سرایش در آورده اند در واقع در طی جلساتی که شاعران این مجموعه با یکدیگر داشتند توانستند از بین 120 شعر 52 قطعه را که به نظر جذاب تر می آمد را انتخاب و در این اثر ارایه دهند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =