تعدیل و اصلاح  روشنایی معابردر چهارمحال وبختیاری با هدف مدیریت پیک بار زمستانی

باهدف مدیریت پیک بار زمستانی و کمک به تامین سوخت نیروگاه های کشور ،روشنایی معابر در مناطقی از استان چهارمحال و بختیاری اصلاح و تعدیل شد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :  مجید فرهزادی مدیرعامل  شرکت توزیع  برق استان   در کمیته برنامه ریزی که با حضور معاونین ، مدیران ستادی ومدیران امور برق شهرستانها برگزار شد از تعدیل واصلاح روشنایی معابر در برخی از مناطق از قبیل میادین ، پارک ها ، بوستانها ، مراکز تفریحی و برخی جاده ها و بزرگ راه ها خبر داد.  

وی در ادامه ی این جلسه گفت باتوجه به کاهش دمای هوا وبه تناوب آن افزایش مصرف انرژی (گاز وبرق) واز جهتی محدودیت های ایجاد شده در خصوص سوخت نیروگاه های تولید برق ، مدیریت پیک بار زمستانی در دستور کار صنعت برق قرار گرفته است.

ایشان با اشاره به اینکه اکیپ های مدیریت مصرف جهت کنترل وپایش مصرف انرژی به ادارات وسازمانهای سطح استان مراجعه خواهند کرد گفت : سهمیه تعیین شده این شرکت برای کاهش پیک مصرف برق در  بخش روشنایی معابر از سوی شرکت توانیر به میزان ۱۱ مگاوات تعیین شده است که امیدواریم با اجرای راهکارهای تعیین شده واستاندارد سازی روشنایی معابر، تحقق یابد .

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان در پایان از مردم سطح استان خواست با اجرای راه کارهای مدیریت مصرف از قبیل تنظیم متعادل دمای هوا ، استفاده از نور طبیعی خورشید در طول روز ، خاموش کردن لامپ های اضافی و.... این شرکت را در تامین انرژی پایدار برق یاری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =