به صدا در آمدن زنگ هشدار کرونا در اصفهان/مردم رعایت نکنند به وضعیت قبل برمی گردیم

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا از زنگ هشدار کرونا با تغییر وضعیت رنگ آبی به زرد در شهرستان اردستان خبر داد و شهروندان را از هرگونه عادی انگاری پرهیز کرد.

حجت الله غلامی درگفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وضعیت مطلوب اما شکننده کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در نشست اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان گزارش مبسوطی از روند درگیری استان اصفهان با ویروس کرونا و اقدامات انجام شده ارائه کردند.

وی افزود: تغییر رنگ بندی از آبی به زرد در شهرستان اردستان هشداری است که نشان می دهد اگر عادی انگاری نسبت به کرونا تداوم داشته باشد شرایط به روزهای نامطلوب گذشته برمی گردد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع و مهمانی های خانوادگی گفت: متاسفانه رعایت نکات مربوط به کرونا توسط شهروندان از مرز ۹۵ درصد به متوسط ۸۰درصد کاهش یافته است که در هفته های آتی نگران کننده است.

تشکیل ستاد سفرهای ایمن در ایام نوروز

غلامی با اعلام تشکیل «ستاد سفرهای ایمن» در ایام نوروز و تدوین دستورالعمل مربوطه با محوریت معاونت عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد:مراسم روز ۲۲ بهمن امسال محدود و به صورت موتوری و خودرویی است .

حضور جمالی نژاد در اصفهان و بهره برداری تعدادی از پروژه های دهه فجر

معاون عمرانی استانداری اصفهان در ادامه به سفر رئیس معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در روز پنج شنبه به استان اصفهان خبر داد و گفت: در این سفر تعدادی از پروژه های عمرانی استان اصفهان در شهرستانهای مبارکه و فلاورجان به مناسبت ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =