استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش‌های شهرداری قزوین در بررسی بودجه

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در بررسی بودجه ١٤٠٠ شهرداری، از ظرفیت مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری قزوین به صورت بهینه استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیده منیره قوامی، سخنگو و رییس کمیسیون بهداشت ومحیط زیست شورای اسلامی شهر قزوین درجلسه شورا که با دستور کار تقدیم لایجه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، اظهار کرد: بودجه شهرداری قزوین در سال آینده نسبت به سال جاری ۳۳درصد افزایش داشته است که این رقم نشان دهنده حبابی و غیر واقعی بودن بودجه است.

او گفت: در صورت تصویب بودجه پیشنهادی، شهرداری برای تحقق آن مجبور است با افزایش بهای خدمات و عوارض و درآمد حاصل از کمیسیون ماده صد، این بودجه را از جیب مردم تأمین کند که به مردم فشار مضاعفی وارد می شود؛ روش دوم فروش پروژه ها و سرمایه های شهر زیر قیمت واقعی است  و راه سوم افزایش تغییر کاربری ها و تخریب محیط زیست است.

قوامی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش های شورا و شهرداری قزوین در بررسی دقیق لوایح شهرداری شد وگفت: متاسفانه از ظرفیت این مرکز استفاده نمی شود که یکی از دلایل آن دور بودن مرکز پژوهش ها از شوراو شهرداری است و باید برای درجریان قرار گرفتن اوضاع و استفاده از ظرفیت کارشناسی، اعضای آن در شهرداری مرکز مستقر شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در خصوص پروژه بادامستان، خواستار تعیین و محاسبه کاربری های تجاری آن در قیمت پروژه شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1485896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =