۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۴

مهر گزارش داد:

پژمان الماسی‌نیا از رونمایی و عرضه جدید‌ترین مجموعه شعرش در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

پژمان الماسی‌نیا درباره عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب گفت: «گذرنامه‌ موقت ماهی آزاد» و «تقویم عقربه‌دار ماه‌های بهار» عنوان کتاب‌هایی هستند که نشر فرهنگ ایلیا از من در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد کرد. «گذرنامه‌ موقت ماهی آزاد» تازه‌ترین مجموعه‌ شعرم است که برای نخستین‌بار در نمایشگاه، در غرفه این ناشر رونمایی و عرضه می‌شود.

وی افزود: «گذرنامه موقت ماهی آزاد» فروردین‌ماه امسال به‌عنوان هشتاد و چهارمین کتاب از مجموعه‌ «شعر معاصر» به چاپ رسید که شامل سروده‌های سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸ است و ۴۱ قطعه شعر سپید را در بر می‌گیرد. مجموعه «تقویم عقربه‌دار ماه‌های بهار» هم که سال پیش توسط نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده، در غرفه این ناشر عرضه می‌شود.

این شاعر گفت: «تقویم عقربه‌دار ماه‌های بهار» قرار بود در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر باشد، اما برای این‌که کیفیت مطلوب چاپ کتاب، قربانی رسیدن به نمایشگاه نشود، طی توافقی که با ناشر صورت گرفت، انتشار آن به اوایل تابستان ۱۳۸۹ موکول شد و به نمایشگاه سال گذشته نرسید.

الماسی‌نیا گفت: «تقویم عقربه‌دار ماه‌های بهار» دربردارنده‌ ۸۳ شعر کوتاه در چهار بخش مجزا با نام‌های «محاط حریق بنفشه»، «به خودم برمی‌گردم»، «گزارش سایه‌های گمشده» و «تسلای آویشن» است.

«گذرنامه موقت ماهی آزاد» با ۹۴ صفحه، در قطع رقعی، شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۲۰۰ تومان توسط نشر فرهنگ ایلیا منتشر شده است. از الماسی‌نیا پیش از این مجموعه‌شعرهای «روایت ماه از نیمه»، «عاشقانه‌های برف به اسم کوچک» و «دیگر هم‌بازی‌ات نمی‌شوم» منتشر شده است.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =