کرونای انگلیسی به بندرخمیر رسید/۲ مورد قطعی شناسایی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر با بیان اینکه کرونای انگلیسی به بندرخمیر رسید، گفت: دو مورد قطعی مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان بندرخمیر شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد چنگایی افزود: از آنجاییکه در این روزها خبر موارد مبتلا به ویروس انگلیسی در استان و شهرستان های همجوار ما و اکثریت شهرهای کشور به گوش می رسد، دور از انتظار نبود که بر اساس الگو و رفتار این ویروس انگلیسی شهرستان بندرخمیر نیز درگیر این بیماری شود.
چنگایی تصریح کرد: برای کنترل وقطع زنجیره این بیماری به رفتار تک تک ما بستگی دارد، که با همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان و با تکیه بر اجرای مقررات و قوانین و رعایت پروتکل ها، امیدواریم این بار نیز از این بحران عبور کنیم، و پروتکل ها و دستورات بهداشتی همان قوانین قبلی می باشد اما با حساسیت و استفاده از ماسک های مطمئن و استاندارد ۳ لایه که بر صورت کاملاً فیکس باشد.
وی با اشاره به اینکه از خصایص دیگر ویروس، درگیری کودکان و نوجوانان است که متاسفانه اصلاً مرز سنی را نمی شناسد و باید بیش از پیش مراقب افراد پر خطر جامعه بود، اظهار داشت: مصرّانه از مردم تقاضا می کنم که در تجمعات با هرعنوانی شرکت نکنید و از هرگونه دورهمی، مهمانی رفتن و مهمان پذیری خودداری کنید چون قدرت سرایت این ویروس به مراتب بالاتر و سنگین تر است. و در صورت ضرورت خروج از منزل، همه پروتکل ها از جمله زدن ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و شستشوی دستها فراموش نشود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =