۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷

مهر نوشت:

منیرالسادات موسوی از ارایه ۵ عنوان از آثارش در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

منیرالسادات موسوی با اشاره به انتشار جدید‌ترین کتابش با عنوان «لطفا پنجره را ببند» گفت: این کتاب یکی از عناوین مجموعه روایتی دیگر است که انتشارات امیرکبیر انتشار آن را بر عهده دارد. «لطفا پنجره را ببند» مجموعه داستانی درباره جنگ و دفاع مقدس است. این کتاب حدود ۱۳ داستان کوتاه را در بر می‌گیرد.

وی در خصوص سایر آثارش که در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه می شود، گفت: در رمان «جنگ و عشق» شخصیت اصلی یک زن است. رمان‌های «فصل رزهای صورتی» و «طوفان زنبق» هم به ترتیب درباره یک زن و جمعی از جانبازان هستند، اما روایت داستان‌های «لطفا در را ببند» متفاوت است. این کتاب نیز درباره جنگ است، اما نوع روایت و سوژه‌هایش با دیگر کتاب‌هایم تفاوت دارد. این کتاب همه موضوعات مهم و اصلی جنگ را در بر می‌گیرد و از همه مهم‌تر اینکه چند داستان آن به زمان بعد از جنگ مربوط است.

این نویسنده ادامه داد: رنجی که جانبازان از زندگی فعلیشان می‌برند و خستگی و بی‌حوصلگیشان، یا سرنوشت انسان‌های بعد از جنگ و... از مسائلی هستند که در داستان‌های این کتاب به آن‌ها پرداخته‌ام.

موسوی درباره دیگر آثارش که در نمایشگاه کتاب عرضه شده‌اند، گفت: علاوه بر «لطفا در را ببند»، اولین رمانم با نام «جنگ و عشق»، مجموعه داستان «نیلوفر و ماه» و دو رمان دیگرم که در سال‌های ۸۸ و ۸۹ منتشر شدند، با نام‌های «طوفان زنبق» و «فصل رزهای صورتی» در نمایشگاه در حال عرضه هستند. «جنگ و عشق» و «طوفان زنبق» را انتشارات نوآور، «فصل رزهای صورتی» را انتشارات روزگار و «نیلوفر و ماه» توسط نشر چامه منتشر شده است.

۲۹۱/۶۰

  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =