۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲

خبرگزاری مهر نوشت:

معاون اداری و مالی دانشگاه تهران و عضو هیئت رئیسه این دانشگاه از کشف یک شبکه سازمان یافته اختلاس در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: هم اکنون اعضای این شبکه شناسایی شده و اعضای کلیدی آن تحت نظارت هستند اما سایر جزئیات متعاقباً اعلام می شود.
سید محمد مقیمی گفت: دانشگاه تهران به منظور ارتقای سلامت اداری و پیشگیری از بروز فساد اداری و مالی از سال 89 در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، ستاد ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد در این دانشگاه را تشکیل داده است.

یکی از موفقیت های اخیر این ستاد کشف یک شبکه سازمان یافته اختلاس در یکی از بخش های دانشگاه تهران است که طی سالهای متمادی اقدام به اختلاس مالی می کرده است. هم اکنون اعضای این شبکه شناسایی شده اند و اعضای کلیدی آن تحت نظارت هستند. با تدبیر ستاد ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد، عمده مبالغ اختلاس شده به بیت المال بازگردانده شده است و ممیزان مالی این ستاد در حال رسیدگی به دیگر پرونده های مالی این افراد هستند که پس از رسیدگی کامل، با کمک مراجع قانونی نسبت به بازگرداندن تمامی مبالغ اختلاس شده و مجازات متخلفین اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

معاون دانشگاه تهران ارائه توضیحات بیشتر در زمینه این اختلاس مبنی بر میزان اختلاس، تعداد اعضای شبکه سازمان یافته اختلاس، مدت زمانی که این شبکه متخلف فعال بوده و ... را به فرصت های دیگر موکول کرد.
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامرضا مخلصی زاده A1 ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    0 0
    سید دارند یک جور هایی میفهمند که باید خودشان را رو کنند سست نکنی اینها بعد چک امنیتی باید بشوند.جابجایی منظورم است گرفتی؟