مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: ترویج فرهنگ غدیری سبب تحکیم جایگاه ولایت در جامعه می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ولایت مهم ترین اصل اساسی شیعه است، گفت: ترویج فرهنگ غدیری سبب تحکیم جایگاه ولایت در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری، اظهار داشت: ولایت مهم ترین اصل اساسی شیعه بوده و عید غدیر فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج فرهنگ غدیر است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در جوامع اسلامی و حتی جهانی، افزود: متاسفانه بسیاری از بحران‌های امروز جوامع اسلامی و حتی بشری بخاطر دوری از فرهنگ غدیر و درک نادرست از مسئله ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، پیشرفت‌های قابل توجه جمهوری اسلامی را در سایه سار ولایت و الگوگیری از فرهنگ غدیر دانست و تصریح کرد: بهره گیری از سایه سار ولایت و امامت در اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانسته پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری را برای نظام اسلامی به ارمغان بیاورد و باید قدردان نعمت ولایت بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، فرهنگ ناب غدیر و نظام مبتنی بر ولایت را یک نظام پویا و رو به پیشرفت دانست و خاطر نشان کرد: واقعه غدیر یک مکتب انسان ساز و تعالی بخش برای جامعه بشری بوده و از آن واقعه عظیم باید در جهت تعالی و تکامل جوامع اسلامی و حتی بشری بهره گرفت.

شکریان امیری، غدیر را روز تکمیل دین دانست و گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی فهمیده اند که ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت و فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه غدیر و فرهنگ حسینی توانست به این پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های مختلف دست پیدا کند از این رو بدنبال ضربه زدن به باورها و ارزش‌ها و اصول اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند و قطعا در این مسیر شکست خواهند خورد.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =