رزرو بهترین هتل های اصفهان با بیشترین تخفیف

اگر بنا باشد به یکی از زیباترین شهرهای ایران یعنی اصفهان، نصف جهان سفر کنید، مسلماً یکی از مهم‌ترین مواردی که در ایجاد یک خاطره خوش در سفر شما تاثیرگذار خواهد بود، انتخاب هتل مناسب است. حتی اگر اهل برنامه‌ریزی نباشید و طرفدار سفرهای غیرقابل پیش‌بینی باشید، با دانستن هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب اصفهان، خیال‌تان از بابت مدت اقامت‌تان در این شهر راحت خواهد بود. از همین ابتدا اگر قصد کردید به این شهر زیبا و خوش نقش و نگار بروید، در نظر داشته باشید که انتخاب یک هتل پنج یا چهار ستاره می‌تواند سفرتان را تکمیل کند.

معرفی بهترین هتل‌های اصفهان

اصفهان از آن شهرهایی است که به واسطه جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده نابی که دارد، کمتر کسی را در هتل و اقامتگاهش نگاه می‌دارد. با این حال در بازه‌ای که قصد استراحت دارید، بهتر است هتلی را برای اقامت انتخاب کنید که لذت تجربه یک سفر به یادماندنی به اصفهان را برایتان خراب نکند. بنابراین، سراغ بهترین هتل‌های اصفهان بروید. زمانی که نام بهترین هتل ‌های اصفهان به میان می‌آید، احتمالاً باید هتل‌هایی همچون هتل عباسی اصفهان و هتل پارسیان کوثر را به خاطر آورید. هتل‌های معروف و مجهزی که هر مسافری از اقامت در آن حس خشنودی و رضایت‌بخشی دارد.

هتل عباسی اصفهان

اگر بخواهیم وصف هتل عباسی اصفهان را برایتان بگوییم، بهتر است بدانید که اگر اصفهان نصف جهان است، پس می‌توان هتل عباسی اصفهان را نیز با آن کاشی‌کاری، آینه‌کاری و معماری اصیلی که دارد، نصف اصفهان دانست. این هتل به دستور شاه سلطان حسین صفوی و با معماری دوران صفوی ساخته شده است که اثر آن را می‌توانید از طراحی داخل هتل، مشاهده کنید. جایی که می‌بینید حدود ۳۰۰ سال پیش محل کاروانسرای صفویان بوده است. هتل عباسی پنج ستاره دارای تمام امکانات یک هتل پنج ستاره همچون مجموعه ورزشی و آبی مجهز، تالارهای چندمنظوره، رستوران، کافی شاپ، کتابخانه، سفره خانه سنتی و ... است. تنوع بالای منوی صبحانه به همراه نظافت و پاکیزگی هتل و رفتار حرفه‌ای پرسنل هتل، شما را برای چندمین بار به این هتل خواهد کشاند. جالب است بدانید، این هتل به عنوان قدیمی‌ترین هتل جهان شناخته شده و محبوبیت زیادی دارد. بنابراین، اگر عاشق تاریخ و معماری و طراحی داخلی هستید، احتمالاً اقامت در این هتل برای شما رنگ و بوی دیگری داشته باشد.

رزرو بهترین هتل های اصفهان با بیشترین تخفیف

هتل پارسیان کوثر اصفهان

اگر می‌خواهید هتلی در نزدیکی سی و سه پل داشته باشید، هتل پارسیان کوثر اصفهان، انتخاب مناسبی است. این هتل در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰ متر مربع در حواشی رودخانه زیبای زاینده رو ساخته شده است. بنابراین، اگر با چشم‌اندازی از همان زاینده رود پرآب روبرو شوید، اقامت در این هتل برایتان قطعاً لذت‌بخش است. این هتل اقامت لوکس و لاکچری را برایتان به دنبال دارد که علاوه بر دسترسی راحت به جاهای دیدنی اصفهان، می‌توانید از سوئیت‌های سنتی و مدرن، رستوران‌های متنوع و مجموعه‌های تفریحی و ورزشی آن بهره‌مند شوید. ضمن اینکه ۶ رستوران و کافه مجهز با سرآشپزان مجرب هم، کاری با غذاهای خوشمزه هتل می‌کنند که تا مدت‌ها مزه غذاهای سنتی اصفهان زیر زبان‌تان باقی بماند. این هتل فوق‌العاده با معماری جذابی که شما را از همان بیرون هتل میخکوب می‌کند، دارای ۴ سالن مجهز برای برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها، سمینار، جشن‌های عروسی و مراسمات شما است. این هتل لاکچری، دارای دو ساختمان اصلی و فیروزه با اتاق‌های استاندارد، سوئیت دوبلکس، سوئیت نرمال و سوئیت رویال با مجهزترین امکانات یک هتل پنج ستاره است.

هتل های پنج ستاره اصفهان

هتل آسمان اصفهان 

هتل چهار ستاره آسمان با منظره رودخانه، سفری به یادماندنی برای مسافران فراهم می کند. امکانات هتل شامل استخر، ماساژ، کافی نت، صرافی و کافی شاپ  و رمپ مخصوص معلولین است. هزینه اقامت کودکان زیر شش سال در برخی هتل ها رایگان یا نیم بهاست. قبل از رزرو اتاق این گزینه را چک کنید. استخر در همه هتل ها رایگان نیست و در برخی از هتل ها باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

رزرو هتل های اصفهان با بیشترین تخفیف در رهی نو 

مسلماً یک سفر خوب و لاکچری هزینه‌بر است. اما زمانی که این سفر با تخفیف‌های ویژه همراه باشد، جور دیگری می‌چسبد. برای رفتن به اصفهان و انتخاب یک محل اقامت مناسب و تمیز بهتر است، قبل از سفرتان نسبت به رزرو آنلاین هتل اقدام کنید. سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو، این امکان را برایتان به وجود آورده است تا از هر کجای ایران که هستید، هتل پنج ستاره مورد نظرتان را در اصفهان با بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت رزرو کرده و با خیال راحت به اصفهان سفر کنید. ضمن اینکه، می‌توانید از موقعیت هتل نیز قبل از سفر باخبر شوید، عکس‌های هتل را ببینید و از تجربه افرادی که سابقه اقامت در هتل را دارند، بهره‌مند شوید. در نهایت با خیال راحت یک هتل مناسب و به‌صرفه را در مدت اقامت خود انتخاب کنید. بنابراین، اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، همین حالا برای رزرو آنلاین هتل های اصفهان اقدام کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540411