آزمون جامع دوره‌های گردشگری جمعه در چابهار برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در ۲رشته مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و راهنمایان ایران گردی و جهان گردی روز جمعه ۱۵مردادماه در چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از چابهار :  طاهره شهرکی اظهار داشت: آموزش، یکی از ارکان مهم توسعه است و سازمان منطقه آزاد چابهار طی سال‌های اخیر گام‌های جدی در این خصوص برداشته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به این آزمون که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه برای ارائه تسهیلات و رفاه مناسب به فراگیران، برای نخستین بار در محل دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این آزمون ۱۴ داوطلب از مرکز استان و ۳۵ داوطلب نیز از شهرستان چابهار با هم به رقابت خواهند پرداخت.

شهرکی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما برای توسعه صنعت گردشگری در جنوب سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار که قطب گردشگری جنوب شرق کشور به شمار می‌رود افزایش سطح آگاهی علمی برای فعلان این عرصه است.

او تصریح کرد: در همین راستا با بررسی‌هایی که انجام دادیم برنامه‌های هدفمندی را در سال جاری در بحث آموزش، برنامه‌ریزی کردیم که یکی از مهمترین آنها برگزاری این آزمون است که برای نخستین بار در شهرستان چابهار برگزار خواهد شد.

معاون سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: از آنجا که آموزش مقوله مهم در مدیریت منابع انسانی و مدیریت کیفیت خدمات در حوزه صنعت گردشگری مطرح است، ما نیز رویکرد آموزش‌محور را برای رونق صنعت گردشگری در این بخش از کشور در دستور کار قرار داده ایم و تا پایان سال ۱۴۰۰ اجرایی خواهیم کرد.

شهرکی در خصوص جزئیات آزمون افزود: داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را ۲ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون از طریق سامانه edutourism.mcth.ir دریافت کنند.

محل حوزه آزمون نیز برای هر شخص بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در روز برگزاری آزمون ۳۰ دقیقه قبل از زمان شروع، در محل حضور داشته باشند.

همچنین داوطلبان برای شرکت در آزمون حتما کارت ملی (کارت شناسایی عکس دار) به همراه داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =