ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون امنیت مل و سیاست خارجی از دستگاه قضا خواستار برخورد جدی با عوامل ضرب و شتم روحانی وظیفه شناس دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.

سیدحسین نقوی حسینی  افزود: مردم نیز از دستگاه قضا انتظار برخورد جدی و قانونی با عاملان این ضرب و شتم را دارند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه اخیر مبنی بر نجات یک دختر از دست اراذل و اوباش توسط روحانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و ضرب و شتم این روحانی، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف هر مسلمانی است و همه مردم جامعه باید نسبت به این اصل مهم دینی تعهد و حساسیت داشته باشند.

حسینی اضافه کرد: تنها راه نجات جامعه از انحرافات در نظر گرفتن این اصل مهم است تا زمانی که امر به معرف و نهی از منکر در دستور کار هر شهروندی قرار نگیرد، نمی توان بر انحرافات اجتماعی غالب شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شهروندی که چندی پیش براساس تکلیف دینی به حمایت از حقوق شهروند دیگری برخاست، به وظیفه دینی و اخلاقی خود عمل کرده است اما برخورد افرادی که وی را ضرب و شتم کرده اند، جای تاسف دارد.

حسینی اضافه کرد:در این راستا دستگاه قضا باید شدیدترین برخورد را با عاملان این حادثه انجام دهد تا افرادی که خواهان امر به معروف و نهی از منکر هستند، از انجام این عمل خداپسندانه پشیمان نشوند.

45/231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
    0 0
    امیدوارم این آقا زودتر حالشان خوب شود . من به شخصه دست جوانمرد ایشان را میبوسم ولی یک سئوال : آیا هر شخصی که این کار خداپسندانه را انجام دهد اینهمه در موردش صحبت میشود و استاندار به دیدارش میرود و نماینده مجلس از قوه قضائیه میخواهد ضاربان را پیدا کند یا اینکه چون ایشان روحانی بوده باید این کارها را کرد؟
  • بدون نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
    0 0
    مفسد فی الارض هستند مجازات حداقلی انها اعدام است
  • محمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
    0 0
    هر کس وناکس الات قتاله سرد وگرم بهراه داردوناموس دزدهست دستگیر ودرجا اعدام کنید تا کی ما پدرها ومادر ها دلهره بازگشت بسلامت فرزندانمان رااز جامعه آلوده داشته باشیم
  • بدون نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    اصل را گذاشته و فرع را گرفته اگر در این جریان پای این روحانی وظیفه شناس در میان نبود هم اینقدر وظیفه شناس بودید ؟ روز روشن جلو چشم نیروی انتظامی و بسیج به نوامیس مردم تجاوز می شود و آب از آب تکان نمی خورد