تاثیر اقدامات علمی پلیس یزد در گشایش امور مردم

امام جمعه یزد گفت: اقدامات علمی پلیس در ارتباط با الکترونیکی کردن پرونده های مراجعان به واحدهای انتظامی اثرات زیادی در گشایش کارهای مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ آیت الله "محمدرضا ناصری" در دیدار فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: از زحمات ماموران پلیس استان یزد در همه رده ها که برای حفظ امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تشکر می کنم.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هفته نیروی انتظامی گفت: گستردگی کار و حرکت های دقیق و خوب پلیس را همه می بینند و قدردان آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه تمامی اقدامات پلیس حساس و سرنوشت ساز است تصریح کرد: انشاءالله با برنامه ریزی دقیق، بر مسائل فرهنگی و چالش های پیش روی استان نظارت های خوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه گزارش فرمانده انتظامی استان یزد در رابطه با گسترش مسائل علمی و هوشمندسازی پلیس بسیار خوب بود افزود: حرکت های علمی پلیس در ارتباط با الکترونیکی کردن پرونده های مراجعان به واحدهای انتظامی اثرات خوبی در گشایش کارهای مردم دارد.

آیت الله ناصری گفت: در حال حاضر پلیس در نظامی اسلامی با هدف الهی مشغول به کار بوده و به مردم خدمت می کند و تمامی خدمات پلیس به مردم اجر و پاداش الهی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی در سرما، گرما و اقصی نقاط کشور و در جاهایی که هیچ کس آنها را نمی بیند مشغول به خدمت بوده و از بروز جرایم در سطح جامعه پیشگیری می کنند. 

آیت الله ناصری در خاتمه افزود: مامویت ها و اقدامات پلیس بسیار خوب و ارزشمند است و امیدوارم خداوند متعال توفیق دهد بتوانید برای خدمت بیش از پیش به خلق قدم بردارید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =