علی جباری:مقصر سلطانی‌فر است

تسنیم نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا را نتیجه عدم مدیریت وزارت ورزش در دوران سلطانی‌فر دانست.

علی جباری با اشاره به حذف استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا 2022 گفت: از بی‌عرضگی و عدم مدیریت سلطانی‌فر بود که این بلا سر نمایندگان ایران آمد. سلطانی‌فر هیچ کاری برای ورزش انجام نداد و با عدم مدیریت خود و مشاوره‌های غلط باعث شد نمایندگان فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند.

وی افزود: سلطانی‌فر از وزارت ورزش رفته اما رد پا و آثار دوران مدیریتش باقی است. او باید الان جوابگو باشد که چرا نمایندگان ایران حذف شدند. مدیران دست نشانده او هم باید پاسخگو باشند. آقای روحانی نیز که او را به عنوان وزیر ورزش انتخاب کرد باید جواب بدهد چون مدیران دولت او باعث این فاجعه شدند. سلطانی‌فر با عدم مدیریت خود باعث شد انواع بلاها سر استقلال بیاید.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: از حذف استقلال و دو نماینده دیگر (پرسپولیس و گل‌گهر) ناراحت شدم و حسرت این را می‌خورم که چرا ما که جزو برترین و بهترین باشگاه‌های آسیا بودیم و پول زیادی هم داشتیم نتوانستیم مجوز حضور در این بازی‌ها را کسب کنیم. واقعا باید فکری به حال این مسئله کرد.

بیشتر بخوانید:

تغییر جدول لیگ قهرمانان آسیا بعد از حذف استقلال و پرسپولیس

فرهاد مجیدی مربی ماه فوتبال ایران شد/عکس

بازتاب حذف استقلال و پرسپولیس در رویترز و فرانس 24

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1590150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    ربطی به سلطانی فر نداشت احتمالا به دلیل مشکلات با دولت جدیده .
  • Kaveh IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    البته که آقای جباری درست میفرمایند مسولین بی کفایت موجب این اتفاق شدن هم پیش از سلطانی فر هم خود سلطانی فر و هم دیگران بعداز او هستن. فقط یادآوری کنم که استقلال از پلی آف حذف شد!!!! این پرسپولیس بود بیشترین ضربه را خورده قهرمان ایران از آسیا حذف شده