روز پدر و روز مرد شگفت انگیزتر از قبل برای کارمندان

سیزدهمین روز از ماه رجب، زادروز حضرت علی (ع) در کشور ما به عنوان روز پدر جشن گرفته می‌شود.

مهم‌ترین نکته در خصوص تهیه هدیه روز پدر

در این روز ویژه عده زیادی بر اساس سلیقه و علایق شخصی پدران خود هدایایی را تهیه می‌کنند. در برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کارفرمایان نیز برای بزرگداشت این روز و به عنوان تبریک به کارمندان خود جشن‌هایی را بر پا کرده و یا هدایایی اهدا می‌کنند.

خرید هدیه برای کسانی که به طور کامل می‌شناسیم و از اعضای خانواده ما هستند بسیار راحت است در حالیکه تهیه هدیه برای کارمندان ممکن است چالش برانگیز باشد.

این اتفاق معمولا زمانی رایج است که یک سازمان تعداد زیادی کارمند داشته باشد و مدیران نتوانند به طور کامل با اعضای مختلف از نزدیک آشنا شوند. در چنین مواقعی باید سلیقه جمع، در واقع سلیقه اکثریت آقایان را در نظر گرفت.  

با در نظر گرفتن این هدایا، راحت تر می‌توانید به دنبال هدیه روز مرد آراهنر بگردید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مختلف این هدیه‌ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

هدایای روز مرد برای کارمندان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، در خرید هدایای مختلف برای کارمندان بهتر است سلیقه کلی آقایان را در نظر گرفت. بر اساس این می‌توان ویژگی‌هایی را به هدایای ویژه روز پدر برای آقایان کارمند نسبت داد. این ویژگی ها عبارت اند از:

تهیه هدایایی با کاربردهای ملموس برای روز کارمندان در روز پدر

اصلی‌ترین ویژگی این هدایا کاربردی بودن آن‌ها است. در واقع فرقی نمی‌کند می‌خواهید برای روز پدر کارمندان هدیه تهیه کنید و یا سایر مناسبت‌های ویژه، در هر صورت به هیچ عنوان نباید کاربردی بودن هدایا را فراموش کنیم. در واقع این هدیه‌ها باید از میان مواردی انتخاب شوند که در طول زندگی روزمره نیز قابل استفاده باشند. از جمله این هدایا می‌توان به انواع مختلفی از وسایل شخصی همانند ساعت، کمربند، کیف یا لوازم ورزشی و سایر وسایل قابل استفاده در سازمان همانند لوازم اداری.

وقتی در مورد کاربردی بودن هدایا صحبت می‌کنیم یعنی باید از تهیه هدایای تزئینی و دکوری بپرهیزیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهتر است اولویت اول، در نظر گرفتن کاربرد هدایا باشد. البته در کنار این می‌توانید سایر هدایای تزئینی نیز برای کارمندان خود ارائه کنید.

علاوه بر این می‌توانید نسبت به تهیه هدیه‌های اقدام کنید که هر دو این موارد را شامل می‌شوند. برای مثال یک ست اداری چوبی و یا کنده کاری علاوه بر داشتن جنبه تزئینی، گزینه بسیار کاربردی نیز می‌باشد.

هدایای خلاقانه همیشه پیروز می‌شوند!

اگر از کارمندان آقا در خصوص هدایای روز پدری که قبلا دریافت کرده‌اند سوال کنید، حتما جواب‌هایی همانند لوازم‌التحریر، سررسید و مواردی از این دست خواهید شنید. این دسته از هدایا هر چند بسیار کاربردی و مناسب هستند اما هیچگونه عنصر خلاقیت در آن‌ها قابل مشاهده نیست. هدایای کلیشه‌ای نه تنها تاثیر مثبتی بر کارمندان نخواهند داشت، حتی ممکن است آنان را دلسرد نیز کنند.

پس چاره کار چیست؟ برای اینکه هدایای نشان دهنده میزان ارزش و اهمیت دادن شما به کارمندان باشد، باید سراغ گزینه‌های خلاقانه‌ تری بروید.

 هدایای خلاقانه نوعی نوآوری را در خود جای می‌دهند که باعث جلب رضایت کارمندان خواهد شد. برای مثال می‌توانید به جای تهیه هدیه کلیشه‌ای هر ساله نسبت به تهیه هدایای کاربردی پذیرایی اقدام کنید. یکی از انواع این هدایا بسته‌های مختلف دمنوش‌ها هستند که بی شک موردپسند همه کارمندان قرار خواهد گرفت.

روز پدر و روز مرد شگفت انگیزتر از قبل برای کارمندان

مناسبت روز پدر را حین تهیه هدایا فراموش نکنید!

این دسته از هدایا صرفا برای آقایان تهیه می‌شوند در نتیج باید بر اساس سلایق کلی این گروه تهیه شوند. برای مثال بیشتر آقایان ممکن است از تزئینات پرزرق و برق خوششان نیاید. از طرفی باید متانت هدایا را نیز بر اساس این مناسبت در نظر داشت. با توجه داشتن به این دو مورد می‌توانید هدایایی کاملا منحصربفرد برای روز مرد کارمندان خود تهیه کنید.

بسته‌بندی همیشه حرف اول را می‌زند!

تصور کنید تا این جا همه ویژگی‌هایی که بررسی شد را در تهیه هدایای ویژه روز پدر کارمندان خود رعایت کرده‌اید اما بسته‌بندی چندان مناسبی برای آن انتخاب نکرده‌اید. آیا هدیه شما تاثیر بسیار زیادی بر مخاطبان خواهد داشت؟ البته که نه! بیایید به بررسی علت آن بپردازیم.

اولین صحنه‌ای که مخاطب هنگام دریافت هدیه با آن روبرو می‌شود، ویژگی‌های ظاهری و بسته‌بندی آن است. اگر بسته‌بندی به اندازه کافی زیبا، مرتب و منظم باشد، در همان نگاه اول تا حدود زیادی رضایت وی را بدست خواهید آورد. در غیر این صورت فر با مشاهده هدیه دلسرد می‌شود حتی اگر گران‌ترین و بهترین هدایا را نیز تهیه کرده باشید. در نتیجه بسته‌بندی تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت و ظاهر هدیه روز پدر خواهد داشت.

بهتر است از میان بسته‌بندی و جعبه‌های متنوع موجود در بازار متناسب‌ترین موارد را بر اساس هدیه خود تهیه کنید. حتی می توانید عنصر خلاقیت را در بسته‌بندی نیز به کار بگیرید. برای مثال اگر هدیه‌ای ورزشی تهیه کرده‌اید می‌توانید از بسته‌بندی به شکل توپ و یا سایر اشکال متنوع استفاده کنید.

 این بسته‌بندی ها را می‌توانید پس از خرید هدیه تهیه کنید یا همراه با آن. یکی از وبسایت‌های معتبر در زمینه هدایای مختلف مناسبتی و سازمانی، آراهنر فاخر ایرانی است. در این سایت می‌توانید انواع مختلفی از هدایا را با بسته‌بندی‌ های ویژه پیدا کنید.

 بسته‌بندی های آراهنر برخلاف سایر فروشگاه‌ها کاملا متناسب با تم، رنگ و موضوع اصلی هدیه‌ها می‌باشد. با مراجعه به این سایت می‌توانید انواع مختلفی از بسته‌بندی‌ های هاردباکس، مقوایی، چوبی، چرمی و ... را به صورت تک به تک بررسی کنید.

روز پدر و روز مرد شگفت انگیزتر از قبل برای کارمندان

آیا هدایای روز مرد باید گران قیمت باشند؟

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که هنگام تهیه این هدایا حتما به ذهنتان خواهد رسید، قیمت کادو روز پدر برای کارمندان است. بهتر است هدایای درون سازمانی را از میان هدایای میان رده از نظر قیمت تهیه کرد. تنها نکته مهمی که باید توجه داشته باشید، هدایای از جنس پول است. به هیچ عنوان استفاده از چنین هدایایی برای مناسبت‌های ویژه و معنوی پیشنهاد نمی‌شود.

درست مانند خرید هدیه روز مادر ، نیاز نیست حتما سراغ هدایای خیلی گران قیمت بروید. در واقع تاثیرگذاری هدیه چندان ارتباطی به قیمت آن ندارد. شما با رعایت ویژگی‌هایی که پیش‌تر بررسی شد، می‌توانید بهترین هدایای ممکن را برای این روز تهیه کنید.

انواع هدایای مناسب برای روز پدر

در اینجا نگاهی به دسته‌بندی‌های مختلف هدیه‌های مناسب روز پدر برای کارمندان می‌اندازیم:

هدایای پوشیدنی

این هدایای کاربردی را با تهیه بسته‌بندی های خلاقانه می‌توانید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای روز پدر، به کارمندان خود ارائه کنید. برای مثال می‌توانید ستی از پوشیدنی‌های چرمی مثل دستکش، کمربند و ... را به صورت یک بسته ترکیبی تهیه کنید.

هدیه‌های الکترونیک

یکی دیگر از هدایای رایج عصر حاضر، موارد الکترونیکی هستند. از جمله این هدایا می‌توان به انواع هندسفری‌ها، پاوربانک، موس‌های بی‌سیم و بسیاری دیگر لوازم برقی نیز اشاره کرد. این هدایا را می‌توانید در کنار یکدیگر در بسته‌بندی شکیل و مناسب به صورت پک‌های هدیه نوآورانه به کارمندان خود بدهید.

هدایای کاربردی و تزئینی

از جمله این هدایا می‌توان به انواع مختلفی از صنایع دستی‌های اصیل ایرانی اشاره کرد. سایت فروشگاه هدایای تبلیغاتی آراهنر را به خاطر دارید؟ شما می‌توانید در این وبسایت انواع مختلفی از صنایع دستی‌های ایرانی را سفارش دهید. حتی می‌توانید این هدایا را به صورت بسته‌های ترکیبی و یا پک‌ها هدیه نیز به کارمندان خود ارائه کنید. مسلما هدایایی چند محصولی تاثیرگذاری بهتر و بیشتری بر مخاطبان شما خواهند داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1595073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =