انتقاد مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از بسته بودن فضای مجازی برای زدن حرف حق

دیده بان ایران نوشت: حجت الاسلام رستمی می گوید: نباید در تصمیم گیری‌ها و شعارها مرعوب این و آن شویم، بلکه آن چه که اهداف انقلاب اسلامی مردم را تامین می‌کند باید محور حرکت قرار گیرد.

حجت الاسلام رستمی در نشست بیانیه گام دوم و جهاد تبیین، ضرورت‌ها و راهبردها افزود: علاوه بر فهم میدان، خیرخواهی و دلسوزی برای کشور علم و دانش، صبر و شکیبایی و در نهایت مهارت با تسلط بر ابزار و روش موضوعاتی است که می‌تواند به درک دقیق‌تر به بیانیه گام دوم کمک کند.
وی افزود: امروز مهم‌ترین مسئله در نسلی همچون جوانان که نقش اصلی در گام دوم خواهند داشت، این است که در آنان ناامیدی القا شود و مسیر حرکت آن‌ها را دچار ضعف کند.


مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در فضایی که ذهن جوانانمان دچار اغتشاشات فکری می‌شود، بی توجه به زمینه‌هایی که به فکر آرامش می‌دهد، نمی‌توانیم حرکتی ایجاد کنیم، بنابراین باید زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی که پایه‌های حرکت سیاسی امنیتی هستند، تامین شوند.

انتقاد مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از بسته بودن فضای مجازی برای زدن حرف حق

بیشتر بخوانید:


وی تاکید کرد: باید با درک درست از شرایط، اقدامات سلبی و ایجابی را به صورت هوشمندانه در نظر داشته باشیم، مثلا در فضای مجازی به نظر می‌رسد دشمن میدان را به ظاهر باز کرده، اما در اصل سخن گفتن برای حق بسته است، همانند فیلتر کردن هر موضوع مرتبط با حاج قاسم سلیمانی و یا هشتگ افتخار به پرچم ملی، بنابراین نباید در تصمیم گیری‌ها و شعارها مرعوب این و آن شویم، بلکه آن چه که اهداف انقلاب اسلامی مردم را تامین می‌کند باید محور حرکت قرار گیرد.

۲۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =