سند پیشران توسعه لرستان  در وضعیت مطلوبی قرار دارد

 نماینده ولی فقیه در استان در جلسه برنامه های فرهنگی سال ۱۴۰۱ بیان کرد: لرستان در حوزه ثبت و اجرای برنامه های فرهنگی و سند پیشران توسعه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با بیان اینکه لرستان در این راستا یکی از پنج استان برتر معرفی شده است اظهار داشت: ۱۷ کمیته و شورا در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی استان تشکیل شده است و برنامه های اجرایی و پیشنهادی نیز در سامانه ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: این برنامه ها با دقت بسیار مورد بحث و بررسی قرار می گیرند و با دقت و ظرافت پیگیری می شوند.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: هم افزایی خوبی در مجموعه های فرهنگی این استان وجود دارد و کسب رتبه های برتر نشان از تعامل خوب مجموعه های فرهنگی این استان و کمیته ها و شوراهای گوناگون دارد.

شاهرخی ادامه داد : این برنامه های سالیانه فرهنگی که بر اساس مقتضیات زمان و مکان تهیه و تدوین شده است بخشی توسط ستادها تنظیم و اجرایی می شود و بخشی از طریق گفتمان سازی در خطبه های نمازجمعه و دیدارهای مختلف عملی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهارداشت: با توجه به مجموعه فعالیت های فرهنگی کشور نیازمند همراهی و هم افزایی برای دستیابی به قله های رفیع فرهنگی و علمی و دینی هستیم.

وی با بیان اینکه هرکدام از دستگاه های فرهنگی استان ماموریت های سازمانی جداگانه ای دارند عنوان کرد: این ماموریت ها نیز قابل توجه هستند و با برنامه های فرهنگی استان دریک راستا قرار دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =