راه‌اندازی یک سایت ارتباطی و بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت در چهار شهر و روستای خوزستان

 ایرنا نوشت: مدیر مخابرات منطقه خوزستان از وارد مدار شدن یک سایت ارتباطی و بهره‌مندی یک شهر و چهار روستا در خوزستان و اینترنت پرسرعت در این مناطق خبر داد.

رحیم فلاح زاده روز دوشنبه بیان کرد: با هدف رفع نیازهای ارتباطی و توسعه شبکه ارتباطی و پوشش حداکثری شبکه ارتباطی همراه و همچنین تقویت و رفع نقاط کور، سایت پر سرعت همراه اول در شهر گتوند نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: فناوری نصب شده بر روی این سایت پر سرعت ۲G, ۳G و ۴G است.

فلاح زاده ادامه داد: با وارد مدار شدن این سایت پر سرعت، علاوه بر پایداری و تقویت شبکه و همچنین رفع نقاط کور، سرعت تبادل اطلاعات مشترکان دیتای شبکه همراه اول نیز در شهر گتوند افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح دیگر ارتباطی در خوزستان افزود: همچنین اهالی روستای محرزی از توابع شهرستان خرمشهر از دیتای پر سرعت ارتباطات سیار، با نصب و راه‌اندازی فناوری ۳G بهره مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی و ارتقای فناوری این سایت، ضمن تقویت و توسعه شبکه سیار و بهره مندی مشترکان ساکن در روستای محرزی از اینترنت پرسرعت، تبادل اطلاعات دیتایی مشترکان در روستای شنه از توابع شهرستان خرمشهر نیز تقویت شد.

وی گفت:اهالی روستاهای امیر آباد و حسین آباد از توابع بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان نیز از دیتای پر سرعت شبکه همراه اول، با نصب و راه‌اندازی فناوری ۳G بر روی سایت روستایی امیرآباد بهره مند شدند.

فلاح زاده ادامه داد: با نصب و راه اندازی و ارتقای فناوری این سایت روستایی، ضمن تقویت و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول، مشترکان ساکن در روستاهای امیر آباد و حسین آباد از توابع بخش گلگیر و همچنین بخشی از جاده‌های ارتباطی از تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالا برخوردار شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =