جایگاه ویژه شرکت های دانش بنیان در پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید مجدداز ظرفیت شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش بر ارائه راه کارها و ایده های خلاقانه برای برون رفت از مشکلات موجود تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : مهدی کشاورز از مرکز نوآوری کیش در جریان فعالیت ها و برنامه های پیش رو شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

کشاورز در این دیدار بر ارتقاء سطح فعالیت شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: برای رسیدگی به موقع و سریع به درخواست های ارائه شده دربازدیدها؛ موضوعات مطرح شده بدون وقفه به مسئولان مربوطه ارسال می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان را زمینه ساز رشد و پیشرفت اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: به کارگیری شرکت های دانش بنیان و فعالیت های دانش محور در ارتقا کیفی ارائه خدمات نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری، تعداد ۶ شرکت دانش بنیان ضمن ارائه محصولات و تشریح روند فعالیت ها، انتظارات خود از سازمان و مرکز نوآوری را بیان کردند که مه راد صنعت خلاق، تصویرسازان دیار کیش، زنجیره بلوک شایسته، موسسه فناوری هوشمند شبکه رز و ساحل جهش تولید همچنین زیست فناوران جلبک کیش از جمله این موارد بودند.

شایان ذکر است مهدی کشاورز به همراه جمعی از مدیران و معاونان زیرمجموعه خود در سازمان و شرکت های تابعه، از بنای موسسه علوم و فنون کیش با هدف پیگیری درخواست سرمایه گذار برای ایجاد هاب صنایع خلاق و اقامتگاه آموزشی و ستون احیا و مقاوم سازی شده اسکله میر مهنا نیز بازدید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =