۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹

دو کتاب «رفاقت به سبک تانک» و «فرزندان ایرانیم» نوشته داوود امیریان تولید واحد کودک و نوجوان دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری توسط انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرآنلاین، «رفاقت به سبک تانک» که دربردارنده‌ 47 حکایت کوتاه از وقایع «جنگ ایران و عراق» است و با محتوای طنز و با نثری شیرین و روان برای گروه سنی نوجوانان فراهم آمده است به چاپ بیست و چهارم رسید. نویسنده در این کتاب حکایات را با استفاده از دیده‌ها و تجربیات خود در جبهه و نیز کتاب «جنگ دوست داشتنی» نوشته سعید تاجیک، «مشاهدات » از مجموعه «فرهنگ جبهه» و همچنین خاطرات احمد یوسف زاده (آزاده)‌ به تحریر در آورده و در آن فضای جبهه، وقایع جنگ، ارتباط رزمندگان با یکدیگر و ... را به گونه‌ای خاص به تصویر کشیده است.

همچنین چاپ هفدهم کتاب «فرزندان ایرانیم» از همین نویسنده منتشر شد. این کتاب که برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده، خاطرات یک رزمنده بسیجی از دوران جنگ است. روایت های تلخ و شیرین جنگ که البته با بیان نویسنده تلخی هایش هم شیرین می نماید.

رتبه اول بخش خاطره در پنجمین دوره جشنواره بهترین کتب دفاع مقدس، دیپلم افتخار نهمین دوره جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رتبه اول بخش تالیف و داستان دومین دوره جشنواره مهر و تقدیر در نخستین جشنواره ادب پایداری بیست سال داستان نویسی دفاع مقدس از جمله جوایزی است که این کتاب به دست آورده است.

دو کتاب «رفاقت به سبک تانک» و «فرزندان ایرانیم» از جمله کتاب‌های طلایی انتشارات سوره مهر است. نشان کتاب طلایی برای کتابهایی که جوایز معتبری را کسب کرده‌اند استفاده می‌شود.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌ها کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =