۱ نفر
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
وکیل تخلیه چه کمکی به ما میکند؟

وکیل تخلیه یکی از وکلایی است که در زمینه پرونده های مربوط به روابط موجر و مستاجر فعالیت می کند و می تواند وکالت این پرونده ها را بر عهده گیرد.

دعاوی مربوط به موجر و مستاجر از گذشته تاکنون وجود داشته است و بسیاری از افراد درگیر آن بوده اند و امروزه تعداد این دعاوی تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. یکی از مصادیق رایج چالش های قانونی و حقوقی میان موجر و مستاجر اخذ حکم تخلیه است. حکم تخلیه یکی از احکام قانونی صادره از جانب محاکم قضایی است که در شرایطی خاص صادر می شود و مستاجر با اخذ این رای قانونی باید ملک موجر را در تاریخ معین شده تخلیه کند.

وکیل تخلیه

وکیل تخلیه بهترین کسی است که در جریان روابط و دعاوی موجر و مستاجر می تواند عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان دهد. وکیل برای تخلیه به راحتی می تواند با تکیه بر مهارت ها و تخصص هایش در کوتاهترین زمان ممکن مسائل و مشکلات مربوط به پرونده های مختلف را مورد حل و فصل قرار دهد و اسناد حقوقی مربوطه را بر اساس چارچوب های قانونی تنظیم کند.

چرا وکیل تخلیه؟

اگر دقت کنید به خوبی می توانید متوجه این موضوع شوید که در صورت عدم آگاهی در مورد قانون روابط موجر و مستاجر این امکان وجود دارد که دعاوی میان طرفین تا حد زیادی افزایش پیدا کند و مشکلات دیگری همچون ضرب و شتم و توهین و... نیز بوجود آید و آسیب ها و خسارات جبران ناپذیری را به افراد وارد کند. وکیل تخلیه در تهران می تواند از همان ابتدای آغازدرگیری ها از بوجود آمدن این آسیب ها جلوگیری کند و موضوع را در مدت زمانی کوتاه پیگیری کند.

قانون موجر و مستاجر در مورد حکم تخلیه

پس از انقضای مدت اجاره بنا به تقاضای موجر یا قایم‌مقام قانونی وی تخلیه عین مستأجر در اجاره با سند رسمی توسط دوایر اجرای‌ثبت ظرف یک هفته و در اجاره با سند عادی ظرف یک هفته پس از تقدیم تقاضای تخلیه به دستور مقام قضایی در مرجع قضایی توسط ضابطین قوه‌قضاییه انجام خواهد گرفت.

در صورتی که‌ موجر مبلغی به عنوان ودیعه یا تضمین یا قرض‌الحسنه و یا سند تعهدآور و مشابه آن از مستأجر دریافت کرده باشد تخلیه وتحویل مورد اجاره به موجر موکول به استرداد سند یا وجه مذکور به مستأجر و یا سپردن آن به دایره اجراست. چنانچه موجر مدعی ورود خسارت به‌عین مستاجر از ناحیه مستأجر و یا عدم پرداخت مال‌الاجاره یا بدهی بابت قبوض تلفن، آب، برق و گاز مصرفی بوده و متقاضی جبران خسارات وارده‌ و یا پرداخت بدهی‌های فوق از محل وجوه یاد شده باشد موظف است همزمان با تودیع وجه یا سند، گواهی دفتر شعبه دادگاه صالح را مبنی بر تسلیم‌دادخواست مطالبه ضررو زیان به میزان مورد ادعا به دایره اجرا تحویل نماید.

images_1660326155.png

بهترین وکیل تخلیه در گروه وکلای عدالت نویسان

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به دنبال بهترین وکیل تخلیه می گردید و نمی دانید این وکیل حرفه ای و متخصص را چگونه پیدا کنید به شما توصیه می کنیم که به سراغ گروه وکلای عدالت نویسان بروید. گروه وکلای عدالت نویسان دارای کادری مجرب و حرفه ای است که از بهترین و متخصص ترین وکلای پایه یک دادگستری تشکیل شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =