۱ نفر
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
«تشکر ویژه » آیت الله جنتی از رئیسی

دبیر شورای نگهبان سفرهای استانی دولت را عامل مهمی برای ایجاد همدلی و همراهی مردم در جهت حل مشکلات کشور دانست و گفت: ارتباط بی‌واسطه با مردم، دولتمردان را در شرایط واقعی قرار می‌دهد.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه ۲ شهریور با بیان اینکه امروز روز اول هفته دولت است و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم، اظهار داشت: یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته را به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی تبریک می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم توفیق خدمت بیشتر را به آنها عطا کند.

وی درباره عملکرد یک ساله دولت سیزدهم اظهار داست: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آنها از اعضای دولت و به ویژه رییس‌جمهور پرتلاش جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشکر می‌کنیم و توفیق آنها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است
دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه برمبنای تعالیم اسلامی و از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است، تصریح کرد: مردم شریف ایران نیز همواره اثبات کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.

«تشکر ویژه » آیت الله جنتی از رئیسی

بیشتر بخوانید :

مردم همواره قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند
آیت‌الله جنتی سفرهای استانی دولت را عامل مهمی برای ایجاد همدلی و همراهی مردم در جهت حل مشکلات کشور دانست و گفت: ارتباط بی‌واسطه با مردم، دولتمردان را در شرایط واقعی قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیمات درستی برای حل مشکلات کشور اتخاذ کنند.

وی افزود: خداوند مردم شریف ایران را که صادقانه عمری را در خدمت اسلام، انقلاب و نظام بودند را حفظ و دشمنانشان را زمین‌گیر کند.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1665722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =