استاندار کرمان: تعاون، راه حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است

استاندار کرمان در پیام تبریک روز تعاون به جامعه تعاون‌گران استان و فعالان این بخش با اشاره به نقش تعاون در حل مسائل اقتصادی بیان کرد: امید است با ترویج فرهنگ تعاون، زمینه بالندگی بیش از پیش استان کرمان در بخش های مختلف فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ متن پیام محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:‎

بسم الله الرحمن الرحیم
تلاش برای توانمند سازی جامعه انسانی در بخش‌های مختلف، بویژه رشد اقتصادی ، پیشرفت همه جانبه و عدالت گستری جز از طریق اجتماعی کردن مسئولیت‌ها و انجام امور بر پایه گروه‌های اجتماعی قابل تحقق نیست. تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم درصحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی ، زمینه ساز پیشرفت و شکوفایی ظرفیت سرمایه های اجتماعی است.
بر اساس شعار کشوری هفته تعاون ؛ " تعاون، اقتصاد مردم نهاد، جامعه عادلانه" پیشرفت، بدون مشارکت عمومی مردم فاقد ارزش و اعتبار است. هفته تعاون یادآور جایگاه خطیر نقش مشارکت مردم درتحول اقتصادی و استفاده از ظرفیت آنان برای رونق تولید برپایه اقتصاد مردمی است. انتظار می‌رود با توجه به اهتمام دولت مردمی به بخش تعاون و تاکید بر مردمی سازی اقتصاد که اقتصاد تعاون بارزترین جلوه گاه آن است، بخش تعاون بتواند جایگاه بهتری را در اقتصاد استان و صادرات غیر نفتی داشته باشد .
اینجانب با تبریک روز تعاون به همه تعاونگران و فعالان این بخش تأثیر گذار در استان کرمان، اهتمام این عزیزان در ایجاد تحول در بخش تعاون را ارج نهاده و امید است با توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، زمینه بهبود کیفیت زندگی مردم، بالابردن سطح عدالت اجتماعی و بالندگی بیش از پیش استان کرمان در بخش های مختلف فراهم شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1669703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =