تعیین تکلیف پارسیلون و افزایش خط اعتباری نساجی

نشست پیگیری طرحهای تولیدی استان در دفتر مدیرعامل بانک سپه با حضور استاندار ،معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل جذب سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در تهران برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص نتایج این نشست گفت : در این دیدار بحثهای مفصلی در خصوص طرحهای تولیدی صنعتی استان مطرح و نتایج قابل قبولی نیز حاصل گردید .

سیروس ابراهیمی گفت : طبق توافق صورت گرفته با افزایش خط اعتباری نساجی بروجرد که از واحدهای اخبار شده موفق است موافقت گردید.

وی افزود: باتوجه به تحرک ابن کارخانه در طول ده ماه گذشته که اشتغال دو برابری داشته و تعداد اشتغال را از ۹۰۰ نفر تقریبا به ۱۸۰۰ نفر افزایش داده با افزایش خط اعتباری آن از ۴۵ میلیارد به ۱۰۰ میلیارد تومان موافقت گردید و قرار است تا پایان شهریور این اعتبار از طریق بانک سپه تامین شود .

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه نسبت به راه اندازی و تعیین تکلیف کارخانه پارسیلون تاکید داریم اظهار داشت: باتوجه به اینکه بانک سپه یکی از کنسرسیوم سهامداران پارسیلون است مقرر شد با سایر سهامداران نشستی برگزار نماید و در خصوص حل مشکلات و تعیین تکلیف این واحد ارزشمند وثروت بلا استفاده به نتایجی دست یابند تا این سرمایه کلان صنعتی به چرخه تولید بازگردد .

ابراهیمی ادامه داد : با توجه به اینکه توسعه و بازسازی جاده خرم آباد پلدختر توسط بانک های ملی سپه و پاسارگاد در دست انجام است و این بانکها در پروژه بیست میلیارد بدهی دارند قرار شد در اسرع وقت سهم بانک سپه پرداخت شود و این جاده که برای مردم بسیار حیاتی است سرعت لازم را جهت تکمیل پیدا کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1671217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =