فصل ششم سریال تحسین‌شده «دکستر» در حالی شروع می‌شود که کاراکتر جدیدی به نام گِلر زندگی دکستر را به چالش می‌کشد.

به گزارش خبرآنلاین، شبکه شوتایم از پوستر فصل جدید «دکستر» رونمایی کرده است. در این پوستر اطراف دکستر خون به شکلی پخش شده انگار او بال درآورده است.

این پوستر هماهنگی غریبی با شغل دکستر به عنوان متخصص بررسی رد خون در صحنه‌های جنایت دارد. دکستر همچنین چاقوی معروف خود را که با آن مجرمان را به سزای اعمالشان می‌رساند در دست دارد. این پوستر شباهت بسیاری با طراحی‌های فرشته انتقام در مسیحیت دارد.

در فصل جدید مذهب نقش مهمی بازی می‌کند و دکستر تاحدود زیادی به ارزیابی جدیدی از اعمال خودش می‌رسد. او که تحت تعالیم پدرخوانده‌اش فکر می‌کند مجازات مجرمان به هر وسیله‌ای کاری نیکو است متوجه می‌شود همیشه حق با او نبوده است.

در این فصل ادوارد جیمز اولمس، نقش گلر را بازی می‌کند که پروفسور مطالعات مذهبی است، کالین هنکس نقش یکی از شاگردان او را بازی می‌کند و ماس در نقش تبهکار سابق فرو می‌رود که حضورش به دیگران کمک می‌کند به درکی صحیح از زندگی خود برسند.

هنوز مشخصی نیست کدام یک از این سه شخصیت جدید سریال نقش منفی را برعهده دارد و می‌تواند خاطره بازی جان لیتگو در نقش «قاتل تثلیث» را زنده کند، لیتگو برای بازی در این نقش منفی برنده جایزه امی (اسکار تلویزیونی) شد.

اولمس اخیرا در مراسم رونمایی از دی‌وی‌دی فصل پنجم سریال گفت: «به نظرم در هر فصل خود دکستر است که شخصیت منفی اصلی ماجراست. اوست که از کشتن مردم دست نمی‌کشد!»

«دکستر» داستان یک متخصص بررسی رد خون در پلیس میامی به نام دکستر مورگان است که روحیات عجیبی دارد. او که در طول روز به پلیس خدمت می‌کند، شب‌ها خودش دست به کار می‌شود و جنایتکارانی که از چنگ قانون گریخته‌اند را به سزای اعمالشان می‌رساند.

آنخل باتیستا با بازی دیوید زایاس یکی از شخصیت‌های جالب این سریال است، کاراگاهی ساده‌دل که سعی می‌کند به بهترین شکل ماموریت‌هایش را انجام دهد، هرچند در زندگی شخصی دچار مشکل است: او از همسرش جدا شده و روزگار خوشی ندارد.
زایاس درمورد فصل جدید گفت: «باتیستا با چالش‌های حرفه‌ای و شخصی روبرو می‌شود. او نیز در این فصل باید میزان ایمان خود را بسنجد.»

این بازیگر در ادامه گفت: «فصل ششم درمورد ایمان شخصیت‌هاست، درمورد عواقب تعصب است. فصل ششم تاریک‌ترین فصل سریال است.»

فصل جدید «دکستر» دوم اکتبر (10 مهر) روی آنتن می‌رود.

هالیوودریپورتر / 12 اوت / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیامک IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    8 0
    دیوانشممممممممممممممممممممم!
  • سعید IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    8 0
    آقا این سریال بترکونه...آنهایی که دیدند نظر بدهند
  • پری IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    7 0
    فیلمنامه ی فوق العاده دقیق و جذابی داره. بازی گر نقش دکستر هم بی نظیر بازی کرده این نقش رو.
  • بدون نام IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    8 0
    سریالی با درون مایه فردی چند شخصیتی ... که بیننده رو از فصل 1 به خودش جذب می کنه با بازی بسیار عالی مایکل سی هال .. ....!