پیام تبریک فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس 

فرمانده انتظامی استان، با صدور پیامی فرارسیدن هفته ‌دفاع مقدس که حماسه ملت غیور ایران و رزمندگان دریادل و آزاده در دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان است را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان تبریک گفت.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام منوچهرامان الهی فرمانده انتظامی استان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار، شهادت و مقاومت است، روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله‌های بلند فداکاری و دفاع از مرز و بوم را فتح کرده و در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن(ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

بی‌شک هشت سال دفاع مقدس میراث تمام نشدنی و ماندگار و گنجینه پر گوهری برای بهره‌گیری و بهره‌مندی همه نسلها و جلوه گاه آیین قدسی برای خدا زیستن و برای خدا جان سپردن بوده وخواهدبود.

دوران پر افتخار دفاع مقدس همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ حماسه و ایثار انقلاب اسلامی می درخشد و الگوی علمی و عملی کم نظیری است. به فرموده رهبر معظم انقلاب " حماسه ملت ایران در دفاع مقدس نمایشگر قله ظرفیت های انسانی مردم این سرزمین بود".

بنابراین آنچه دفاع مقدس ما را، از سایر جنگ های طول تاریخ متمایز می کند، شور عشق و ایمانی است که دل های مجاهدان و رزمندگان ما را شعله ور می کرد، قدم هایی که در راه خدا و برای رضای او با دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه جهاد به حرکت درآمدند و اینک در استمرار این مجاهدتها، به ندای مراد و ولی امر خود حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) لبیک گفته و به مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی که هویت، ارزش و دین این ملت را نشانه گرفته است، برخاسته اند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا، یادگاران جنگ تحمیلی، نیروهای توانمند و جان برکف ارتش، سپاه، ناجا و بسیج که نقش مهمی در خلق حماسه‌های دفاع مقدس داشته‌اند، و همچنین ملت سرافراز ایران اسلامی، تبریک عرض می نماید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =