نیازمندی ابرقدرتها به تجهیزات نظامی ایران از افتخارات دفاع مقدس است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام دفاع مقدس در رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری، نیازمندی ابرقدرتها به تجهیزات نظامی ایران را از افتخارات دفاع مقدس دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، صبح امروز 31 شهریور همزمان با سراسر کشور، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری و فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام) در این مراسم گفت: امروز شاهد رژه نیروهای مسلح درقالب یگان‌های نظامی، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج هستیم.

سردار علی محمد اکبری، دفاع مقدس را از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران و متعلق به همه اقشار دانست و عنوان داشت: همه اقشار در دوران هشت ساله دفاع مقدس شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: تقدیم بیش از ۴ هزار شهید طلبه، ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی، ۴ هزار شهید جامعه فرهنگی و ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری همه نشان از حضور همه اقشار در دفاع از کشور است.

سردار اکبری با اشاره به رشادت‌های تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم (علیه السلام) بیان داشت: این تیپ هم در دوران دفاع مقدس عملیات‌های پرافتخاری داشت و هم در دفاع از حرم.

وی تاکید کرد: رزمندگان ایران در دفاع مقدس در برابر همه دنیا ایستادند و امروز به یک بالندگی رسیدند.

سردار اکبری در پایان خاطرنشان کرد: این جزئی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس است که کشورهایی که زمانی در عرصه نظامی ابرقدرت بودند اکنون به تجهیزات نظامی ایران نیاز دارند.

گفتنی است در این روز، یگان های نظامی، انتظامی، بسیجیان و واحدهای مکانیزه موتوری و خودروی و امدادی از مقابل جایگاه رژه رفتند و توان آمادگی رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =