روحیه تقابل برخی دستگاه‌ها با شهرداری یزد باعث ضعف خدمت‌رسانی می‌شود

رییس شورای شهر یزد گفت: برخی دستگاه‌ها گاهی روحیه تقابل با شهرداری دارند که این تقابل موجب ضعف در عملکرد و خدمت به مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، عزیزالله سیفی امروز در نشست مدیرکل دادگستری استان با مدیران شهری و شورای شهر یزد گفت: شهرداری یکی از دستگاه‌هایی به شمار می رود که در خط مقدم خدمت و خدمت رسانی به مردم و جامعه پیش قدم است و در سراسر کشور بیش از ۲۰۰ نوع خدمت توسط شهرداری ارائه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: از زمانی که فرد متولد می‌شود تا زمان مرگ، شهرداری نقش بسزایی دارد و هرکدام از این ۲۰۰ نوع خدمت اگر یک روز ارائه نشود و تعطیل شود شهر دچار مشکل و بحران می شود.

سیفی عنوان کرد: در شهرداری عملکرد کارکنان به نحوی است که تا کنون رضایت نسبی مردم را در برداشته است، باتوجه به عملکرد شهرداری انتظار و توقع این کارکنان از مسئولین نظارتی این است که با شهرداری همکاری و روحیه تعاملی داشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها گاهی روحیه تقابل با شهرداری دارند این تقابل موجب ضعف در عملکرد و خدمت به مردم می‌شود این روحیه باید به روحیه تعاملی تبدیل شود تا بتوان به خوبی به شهروندان خدمت کرد.

سیفی افزود: در دوره شورای ششم یکی از سیاست‌ها و راهبردی‌های شورا، فساد ستیزی و مبارزه با فساد است و نظارت در عملکرد کارکنان صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای شهر و شهرداری معتقد است باید جایگاه کارکنان مجموعه‌ای که در حال خدمت رسانی هستند حفظ شود.

سیفی ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه ها با شهرداری در طرح های شهری و مردمی وقفه ایجاد نشود و در روند کار تسریع یابد و روند جاری که هر هفته در شهرداری یک پروژه آغاز یا بهره برداری می‌شود خللی ایجاد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی استان با شهرداری و شورای شهر یزد گفت: این تعامل سازنده با شهرداری موحب بهبود و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان یزدی می‌شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =