3 موتور جستجوی کالای معروف و برند در ایران

در این مطلب بهترین موتورهای جستجوی کالای ایران را معرفی کرده ایم که در جدیدترین نمونه آن ها قابلیت های بیشتر و بهتری قرار داده شده است. 

موتور جستجوگر کالا از جمله موتورهای جستجوگر بسیار پرکاربرد و محبوب در بین کاربران است که ساعت ها در وقت آنها صرفه جویی می کند تا خیلی سریع کالای مدنظر خود را با بهترین قیمت پیدا کنند. امروزه کالاها و خدماتی که مردم به آن نیاز دارند، تنوع بسیار بالایی پیدا کرده و طبیعتا فروشگاه هایی که این خدمات و یا کالاها را ارائه می کنند بسیار متنوع شده اند و روز به روز در حال افزایش هستند بنابراین با افزایش تعداد فروشگاه ها و تنوع کالاها و برندها، مقایسه قیمت ها روز به روز سخت تر و دشوارتر می شود. در چنین حالتی خریداران یا چاره ای بجز خرید از چند فروشگاه شناخته شده را ندارند یا اینکه باید به کمک یک موتور جستجوگر کالا، بهترین کالاها و خدمات را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسبترین قیمت را انتخاب کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین و قدرتمندترین موتورهای جستجوگر کالا بپردازیم که روند انتخاب و خرید را برای شما بسیار راحت کرده اند.

معرفی بهترین موتورهای جستجوگر کالا

بهترین موتورهای جستجوگر کالا به شما کمک می کنند تا به راحتی مقایسه کرده و انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این مطلب صرفا مقایسه این موتورهای جستجوگر کالا بوده و تصمیم گیری نهایی با شماست.

ذره بین:

موتور جستجوگر کالای ذره بین یکی از قویترین موتورهای جستجوگر کالاست که نه تنها جستجوی میلیون ها محصول و مقایسه قیمت ها را ممکن ساخته بلکه می توانید خدمات مدنظرتان را هم پیدا کنید. رابط کاربری بسیار ساده، محیط کاربری بسیار شیک و جذاب و کاملا متفاوت با رقبا، تنوع کالای عالی و بروزرسانی مداوم و ساعتی قیمت ها در کنار ده ها ویژگی دیگر، موتور جستجوگر کالای ذره بین را هم ردیف با رقبای قدیمی این حوزه قرار داده است. برخی از مهمترین ویژگی های ذره بین که در همان نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد عبارتند از:
• امکان مرتب سازی فروشگاه ها براساس کلیک ویژه، ارزان ترین، گران قیمت ترین و دارای تخفیف
• انتخاب و مرتب سازی فروشگاه ها براساس استان و شهر
• مشاهده کالاهای مرتبط با کالای سرچ شده
• امکان افزودن به علاقه مندی ها و به اشتراک گذاری
• قابلیت امتیازدهی و ثبت نظر جهت کمک به خرید مصرف کنندگان و تصمیم گیری بهتر
• قیمت کلیک پایین تر نسبت به رقبا
• گذاشتن شماره تماس و پیامک و آدرس برای دسترسی سریعتر به فروشنده بدون رفتن به سایت فروشگاه
نقاط ضعف:
• تعداد بالای محصولات تکی نسبت به رقبا

نمونه ای از مقایسه فروشگاه ها در ذره بین:

ترب:

موتور جستجوگر کالای ترب که هدف آن ارائه قیمت از فروشگاه های مختلف سراسر کشور و مرتب سازی آنها براساس کمترین به بیشترین قیمت است. بنابراین خریداران به راحتی می توانند ارزان ترین فروشگاه را برای کالا یا خدمات مدنظر خود انتخاب کرده و مجبور به خرید از چند فروشگاه مطرح در کشور نباشند. این موتور جستجوگر کالا توسط شرکت توسعه دهنده «فن گستران پیشرو بازار» توسعه داده شده تا خدمات بهتری را به مصرف کنندگان و البته فروشندگان ارائه کند.
به کمک موتورهای جستجوگر کالا مثل ترب که در این زمینه موفق بوده اند، فروشگاه های مختلف سراسر کشور با یکدیگر بر سر ارائه قیمت بهتر به رقابت پرداختند تا مصرف کنندگان بتوانند با قیمتی متعادل تر به خرید بپردازند. از جمله ویژگی های جالب توجه موتور جستجوگر کالای ترب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
نقاط قوت:
• رابط کاربری ساده و راحت
• ارائه مشخصات فنی و ظاهری هر کالا
• ارائه نمودار تغییرات قیمت هر کالا در بازه زمانی مختلف
• توسعه اپلیکیشن ترب برای کاربران موبایلی و در دسترس قرار گرفتن این موتور جستجوگر کالا در همه جا
• امکان انتخاب شهر برای مشاهده لیست فروشگاه ها براساس محدوده جغرافیایی
• امکان مشاهده مدت زمان همکاری و حضور فروشگاه ها در ترب
• ارائه محصولات مشابه
• امکان ذخیره سازی محصول مورد نظر، به اشتراک گذاری و اعلام موجود بودن کالا
• دسته بندی های بسیار متنوع برای تمامی کالاها و خدمات
نقاط ضعف:
• داشتن محدودیت ادغام در روز برای فروشگاه ها
• تایید محصول به صورت تکی در صورت ادغام نکردن و وجود تعداد بالایی محصول تکی ادغام نشده که امکان مقایسه کالا را به کاربر نمیدهد.
• قیمت کلیک ها بر اساس قیمت کالاها متغیر بوده و نسبت به سایر رقبا بالاتر می شود

نمونه ای از مقایسه فروشگاه ها در ترب:

3 موتور جستجوی کالای معروف و برند در ایران


ایمالز:

اولین موتور جستجوگر کالای کشور که بیش از 1000 نوع دسته بندی کالایی دارد و میلیون ها محصول را در خود جای داده است. ایمالز موتور جستجوگر کالایی است که مشابه با سایر موتورهای جستجوگر، مقایسه قیمت ها را در بین فروشگاه های سراسر کشور راحت کرده است. قیمت و اطلاعات هر محصول به طور خودکار بروزرسانی می شوند. از جمله ویژگی های شاخص موتور جستجوگر کالای ایمالز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• امکان مشاهده امتیاز کاربران به محصول جستجو شده
• امکان مرتب سازی قیمت ها بر حسب ویژه، قیمت و گارانتی
• قابلیت ذخیره سازی، اطلاع از نمودار قیمت، به اشتراک گذاری و مطالعه راهنمای خرید برای هر دسته بندی
• مشاهده نظرات کاربران و خریداران
• مشاهده محصولات مشابه
• امکان بررسی پیشنهاد ویژه فروشندگان براساس کالای جستجو شده
• درج زمان بروزرسانی قیمت ها برای هر فروشگاه
و غیره.
نقاط ضعف:
• ربات فروشگاه ها پس از ثبت نام با اندکی تاخیر تحویل داده می شود
• کمترین هزینه شارژ کلیک ها صد و پنجاه هزار تومان برای تست می باشد

نمونه ای از مقایسه فروشگاه ها در ایمالز:

3 موتور جستجوی کالای معروف و برند در ایران

موتورهای جستجوگر کالای داخلی به خوبی توانسته اند نمونه موفق و شایسته ای برای نمونه های خارجی نظیر pricegrabber، Kimovil و غیره باشند.
موتور جستجوگر کالای ذره بین با وجود سابقه کمتر نسبت به رقبا از طراحی رابط کاربری و تنوع کالای بسیار بیشتر و قیمت های مقرون به صرفه تری برخوردار است. توصیه می کنیم از این موتور جستجوی کالا بازدید فرمایید.

کد خبر 1691579

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =